Gebruik een e-mailhandtekening in Outlook

Net zoals het normaal is dat uw naam onderaan een brief staat, is dit ook met e-mail het geval. Microsoft Outlook heeft een mogelijkheid om uw gegevens standaard onder een e-mail te zetten, inclusief uw webadres.
Gebruik een e-mailhandtekening in Outlook

Een eigen e-mailhandtekening aanmaken is eenvoudig. Volg in Outlook de volgende stappen:

Werkwijze
1. Open Microsoft Outlook.
2. Kies in het menu Extra 'Opties'.
3. Selecteer het tabblad 'E-mailindeling'.
4. Druk op de knop 'Handtekeningen'.
5. Druk op de knop 'Nieuw'.
6. Geef een naam op voor de handtekening.
7. Als alles staat ingevoerd druk dan op 'OK'.
8. Selecteer de juiste handtekening bij het soort bericht (nieuwe berichten of doorsturen en beantwoorden).
9. Druk vervolgens op 'OK' en controleer of bij nieuwe berichten automatisch een handtekening wordt gezet.

Werkinstructie met schermafdrukken bij Easy Template
Op de website van Easy Template is deze Microsoft Office tip uitgewerkt met duidelijke schermafdrukken voor zowel Outlook 2003 als Outlook 2007.

 

Deze tip is van toepassing op:
• Microsoft Outlook 2003
• Microsoft Outlook 2007

 

Ga nu naar je mailbox

Je ontvangt een e-mailbericht met instructies om je registratie te bevestigen. Zonder de bevestiging wordt je registratie niet verwerkt.

Ook praktische tips in je mailbox?

Denk na over de toekomst van je bedrijf. Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrieven!

1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming