De pocket "Naar de beurs"

Beursdeelname is een geweldig marketinginstrument. Als u het slim aanpakt, voert u zomaar 40 tot 50 gesprekken met potentiële klanten per dag.
De pocket
Naar de beurs. Oog in oog met nieuwe klanten
Pocket Naar_de_beurs
Uw bedrijf promoten, netwerken en nieuwe klanten binnenhalen: op een beurs kan het allemaal.
 
Met de tientallen tips en uitgebreide stappenplannen in onze nieuwe pocket Naar de beurs wordt het zeker een succes.
 
 

INHOUD

Hoofdstuk 1 - Waarom zijn beurzen zo belangrijk?

Hoofdstuk 2 - Uw beursdeelname in drie fasen

Hoofdstuk 3 - 10 stappen voor een succesvolle beursdeelname

Hoofdstuk 4 - Wat kost een beursdeelname?

Hoofdstuk 5 - De standmedewerkers

Hoofdstuk 6 - Communiceren op de beurs

Hoofdstuk 7 - Persoonlijke presentatie

Hoofdstuk 8 - De structuur van een beursgesprek

Uit de pocket:
"Let erop dat u specifiek gericht op uw product of dienst te werk gaat. Wilt u straks met iedereen langdurig in gesprek of wilt u aan de hand van een paar belangrijke vragen een selectie toepassen?

Stel, u biedt een dienst aan voor een middelgroot bedrijf (minstens vijftig werknemers). Dan is het van belang om al aan het begin van het gesprek te weten wat voor vlees u in de kuip hebt. Het is nogal vervelend voor uw gesprekspartner wanneer hij een half uur met u gesproken heeft, geïnteresseerd is en vervolgens van u hoort dat hij niet bij uw doelgroep hoort.

De voorwaarden waaraan uw nieuwe klant dient te voldoen, moet u in uw voorbereiding met uw werkgroep goed in kaart brengen en duidelijk briefen aan uw medewerkers op de stand."

Over de auteur 
Désirée Ouweneel heeft jarenlang een eigen trainingsbureau gehad, voornamelijk gericht op beurspresentatie- en verkooptrainingen. Ze heeft ook een aantal jaren een eigen telemarketingbureau geleid.


Ga nu naar je mailbox

Je ontvangt een e-mailbericht met instructies om je registratie te bevestigen. Zonder de bevestiging wordt je registratie niet verwerkt.

Ook praktische tips in je mailbox?

Denk na over de toekomst van je bedrijf. Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrieven!

© 2020 De Zaak B.V.
1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming