Handiger werken met Word: 5 tips

Uw eigen briefpapier maken, uw huisstijl in een sjabloon zetten, een automatische inhoudsopgave: het kan allemaal in Word. Deze 5 tips van Easy Template laten zien hoe het moet.
Handiger werken met Word: 5 tips

1. Maak uw eigen briefpapier
Briefpapier laten drukken kan prijzig zijn en als uw bedrijfsgegevens veranderen, moet u hele stapels ongebruikt weggooien. U kunt het met Word ook zelf maken. Lees de volledige tip »

2. Zet zelf uw huisstijl in een Word-sjabloon
In Word kunt u kant-en-klare sjablonen gebruiken die zijn voorzien van uw eigen logo en/of huisstijl. U hoeft documenten dan niet steeds opnieuw te maken en ze openen automatisch als nieuw document. Lees de volledige tip »

3. Werk met WordLook
Met WordLook maakt u in twee klikken Word-documenten, zoals brieven, faxen e.d., die automatisch worden gevuld met de gegevens van uw contactpersonen uit Microsoft Outlook. Lees de volledige tip »

4. Laat Word automatisch inhoudsopgave maken
Een document dat groter is dan 10 pagina's en is onderverdeeld in hoofdstukken, moet eigenlijk zijn voorzien van een inhoudsopgave. Word kan dat automatisch, sneller en foutloos. Lees de volledige tip » 

5. Zoek in Word met jokers
In een (groot) document zoeken naar een bepaalde naam of naar een woord waarvan u niet precies weet hoe het is gespeld, is lastig. Jokers kunnen helpen. Lees de volledige tip »

Ga nu naar je mailbox

Je ontvangt een e-mailbericht met instructies om je registratie te bevestigen. Zonder de bevestiging wordt je registratie niet verwerkt.

Ook praktische tips in je mailbox?

Denk na over de toekomst van je bedrijf. Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrieven!

1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming