E-mailmarketing

Mits goed ingezet, is e-mail een effectief marketingmiddel. Wat er allemaal bij komt kijken om e-mail goed in te zetten om je bedrijfsresultaat te verbeteren, lees je in deze themapocket. Hoe maak je goede teksten voor een e-mailing? Met welke regels moet je rekening houden? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aankomt bij de ontvanger? Hoe bereid je een e-mailing goed voor, wat is het belang van testen en hoe meet je de resultaten?
E-mailmarketing

Mits goed ingezet, is e-mail een effectief marketingmiddel. Wat er allemaal bij komt kijken om e-mail goed in te zetten om je bedrijfsresultaat te verbeteren, lees je in deze themapocket. Hoe maak je goede teksten voor een e-mailing? Met welke regels moet je rekening houden? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aankomt bij de ontvanger? Hoe bereid je een e-mailing goed voor, wat is het belang van testen en hoe meet je de resultaten?

Inhoud

Hoofdstuk 1 Een effectief marketingmiddel

Hoofdstuk 2 Nadenken!

Hoofdstuk 3 Voorbereiding

Hoofdstuk 4 Optimalisatie

Hoofdstuk 5 Juridische zaken

Over de auteur:

Marc Borgers is partner bij Borgers&Straathof (www.borgersenstraathof.com) en co-auteur van het boek ‘Succesvolle e-mailmarketing'. Hij is tevens oprichter en erelid van de Nederlandse e-mail associatie. Borgers studeerde Bedrijfskunde aan de RijksUniversiteit Groningen. Momenteel houdt hij zich, via zijn bedrijf Borgers&Straathof, bezig met het adviseren over en optimaliseren van strategie en resultaten op het gebied van (online) dialogue marketing, eCRM en e-mailmarketing. Internationaal en nationaal. Bedrijven als Vodafone, KLM, ANWB, Parship, Exact, Pon, ABN AMRO/Florius, Macintosh Retail en anderen maken van zijn diensten gebruik. Marc Borgers is o.a. managing director geweest van RapidSugar en Veritate. Borgers is een veelgevraagde trainer en spreekt regelmatig op (internationale) seminars en congressen.

Lees ook…

Ga nu naar je mailbox

Je ontvangt een e-mailbericht met instructies om je registratie te bevestigen. Zonder de bevestiging wordt je registratie niet verwerkt.

Ook praktische tips in je mailbox?

Denk na over de toekomst van je bedrijf. Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrieven!

1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming