Facturen

Facturatie van De Zaak
Als ondernemer kunt u op verschillende wijze van ons een factuur krijgen. Dit kan op jaarbasis per (digitale factuur) of op maandbasis per automatische incasso.
Facturen

Vanaf 10 december 2018 versturen wij als De Zaak BV weer onze eigen facturen. Tussen 2016 en november 2018 werden de facturen en incasso's verzorgd door onze partner CreditPay B.V. Deze samenwerking is per 1 januari 2019 gestopt.

Wij hebben het platform MijnZaak ontwikkeld om ervoor te zorgen dat de dienstverlening van De Zaak volledig digitaal voor u beschikbaar is. Met een MijnZaak account kunt u inloggen en uw factuurgegevens bekijken.

U kunt uw abonnement op een drietal manieren voldoen:

  1. Automatische incasso per jaar;  De factuur is online beschikbaar in MijnZaak
  2. Automatische incasso per maand; De factuur is online beschikbaar in MijnZaak
  3. Digitale factuur per jaar; Deze factuur wordt u digitaal toegezonden vanuit het email adres administratie@dezaak.nl 

Als u vragen heeft over de factuur kunt u uw vraag mailen naar support@dezaak.nl. Wij zullen uw vraag binnen 48 uur beantwoorden.

Indien u ook een profiel heeft aangemaakt op MijnZaak dan kunt u ook gebruik maken van alle andere diensten van MijnZaak.

 

Ga nu naar je mailbox

Je ontvangt een e-mailbericht met instructies om je registratie te bevestigen. Zonder de bevestiging wordt je registratie niet verwerkt.

Ook praktische tips in je mailbox?

Denk na over de toekomst van je bedrijf. Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrieven!

1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming