Een back-up in de cloud

Raak nooit meer bestanden kwijt met een back-up in de cloud. Heb altijd toegang. Bekijk jouw opties.
Een back-up in de cloud

In de Cloud een back-up van jouw bestanden en data

Een computercrash waardoor opgeslagen informatie niet langer toegankelijk is, kan zeker voor bedrijven funest zijn. Het op deze manier verliezen van cruciale bestanden was voorheen een reële bedreiging voor een onderneming, maar kan tegenwoordig eenvoudig worden afgewend door met de Cloud te werken.

Doordat er steeds updates van je in de Cloud opgeslagen documenten worden gemaakt, zijn recente bewerkingen altijd direct opvraagbaar. Mocht er iets misgaan tijdens het werk, dan hoef je dus niet te vrezen voor dataverlies. Het op dergelijke wijze bewaren van digitale bestanden heeft als pluspunt dat deze ook niet gevoelig zijn voor diefstal of brand. Doordat wijzigingen in de gegevens automatisch worden bijgewerkt, is handmatige opslag zelfs geheel overbodig.

Met Mijn Zaak kan je bovendien gebruikmaken van een extra veiligheidsbuffer. Om het kwijtraken van bedrijfsinformatie te allen tijde te voorkomen, kunnen wij uw ICT-omgeving desgewenst preventief onderhouden. Hierdoor is de hard- en software van jouw onderneming continu up-to-date.

 

Lees ook:

Ga nu naar je mailbox

Je ontvangt een e-mailbericht met instructies om je registratie te bevestigen. Zonder de bevestiging wordt je registratie niet verwerkt.

Ook praktische tips in je mailbox?

Denk na over de toekomst van je bedrijf. Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrieven!

© 2020 De Zaak B.V.
1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming