Raak nooit meer bestanden kwijt met een back-up in de cloud. Heb altijd toegang. Bekijk jouw opties.

Inhoudsopgave

Snel inzicht in de belangrijkste ondernemerszaken: met de Top 3 Scans van De Zaak: de AOV Scan, de Aftrekposten Scan en de Pensioen Scan

In de Cloud een back-up van jouw bestanden en data

Een computercrash waardoor opgeslagen informatie niet langer toegankelijk is, kan zeker voor bedrijven funest zijn. Het op deze manier verliezen van cruciale bestanden was voorheen een reële bedreiging voor een onderneming, maar kan tegenwoordig eenvoudig worden afgewend door met de Cloud te werken.

Doordat er steeds updates van je in de Cloud opgeslagen documenten worden gemaakt, zijn recente bewerkingen altijd direct opvraagbaar. Mocht er iets misgaan tijdens het werk, dan hoef je dus niet te vrezen voor dataverlies. Het op dergelijke wijze bewaren van digitale bestanden heeft als pluspunt dat deze ook niet gevoelig zijn voor diefstal of brand. Doordat wijzigingen in de gegevens automatisch worden bijgewerkt, is handmatige opslag zelfs geheel overbodig.

Met Mijn Zaak kan je bovendien gebruikmaken van een extra veiligheidsbuffer. Om het kwijtraken van bedrijfsinformatie te allen tijde te voorkomen, kunnen wij uw ICT-omgeving desgewenst preventief onderhouden. Hierdoor is de hard- en software van jouw onderneming continu up-to-date.

Lees ook:

Is jouw pensioenpot al gevuld een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Lees ook…
De verschillen tussen zakelijke laptops en consumentenlaptops zitten vooral in de specifieke eisen waaraan de apparaten bij zakelijk gebruik moeten…
Als werkgever ben je verplicht je medewerkers te voorzien van alle spullen die zij nodig hebben om hun werk goed uit te kunnen voeren. Dat kan…