Loket.nl begint het voorjaar goed, zij lanceren namelijk tal van nieuwe functionaliteiten in een speciale Spring Release. Dat allemaal om de HR- en salarisadministratie nog gemakkelijker te maken. En het leuke is, dat een aantal nieuwe functionaliteiten tot stand gekomen zijn, in samenwerking met de gebruikers van de applicatie.

Inhoudsopgave

Zo zorgt Loket.nl samen met de klanten voor een steeds efficiënter en gebruiksvriendelijker proces. Uiteindelijk levert het HR- en salarispakket zo een mooie tijdwinst op, en wie wil dat nu niet?

Startpagina accountantskantoren

Een van die nieuwe functionaliteiten is een speciale startpagina voor accountantskantoren. Deze startpagina geeft accountantskantoorgebruikers extra inzicht. Zo krijgen gebruikers direct inzicht in de status van het verloningsproces. Je checkt in een handomdraai of er nog loonruns openstaan of goedgekeurd moeten worden en hoe het er bijvoorbeeld voor staat met de automatische verloningen. Deze pagina wordt steeds verder uitgebreid voor nog meer inzicht.

Marketplace Koppelingen

Loket.nl heeft meer dan 100 actieve koppelingen met andere veelgebruikte bedrijfsapplicaties. De juiste koppeling kan een hoop werk uit handen nemen. Denk bijvoorbeeld aan een tijdsregistratiesysteem waarvan de geklokte uren automatisch worden ingelezen, of journaalposten die worden ingeladen in het financiële systeem. Om deze koppelingen handig te ordenen en overzicht te creëren is er een Marketplace ontwikkelt. Deze Marketplace is geïntegreerd in Loket.nl. Als gebruiker kun je nu direct zien welke koppelingen er mogelijk zijn en welk gemak deze kunnen bieden. Ook deze Marketplace wordt ook steeds verder uitgebreid. 

Naast deze twee functionaliteiten zijn er nog vijf andere nieuwe functionaliteiten gelanceerd in Loket.nl. Benieuwd? Klik hier om naar de speciale pagina te gaan.

Is jouw pensioenpot al gevuld voor een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Foto van Nanda den Hartog

Nanda den Hartog

Als redactiecoördinator bij De Zaak zorg ik ervoor dat er dagelijks interessante artikelen voor ondernemers op onze website staan en ben ik de drijvende kracht achter het weekoverzicht. Dat ik zelf ondernemer ben geweest komt daarbij goed van pas. Door deze ervaring en mijn redactionele skills begrijp ik op welke informatie en tips ondernemers écht zitten te wachten.
Lees ook…
Branding is een belangrijk aspect van het hebben van een bedrijf: je bedenkt een naam, een logo en een slogan die jouw bedrijf onderscheidt van de…
Als je onterecht ontslagen bent, kan dat een enorme schok zijn. Je zit vol vragen en weet niet goed wat je nu moet doen. Gelukkig zijn er verschillende…
Laptops zijn onmisbaar om thuis, op kantoor of mee te werken als je op reis bent. Hoewel laptops op verschillende werkplekken kunnen worden gebruikt,…
In een wereld waarin digitale communicatie de overhand heeft, is er iets tijdloos en betekenisvols aan een tastbaar geschenk….
Vennootschapsbelasting kan een complex en soms belastend onderdeel zijn van het ondernemerschap. Een strategische benadering kan echter significante…
Teken je een zakelijke deal met een nieuwe klant of leverancier die achteraf niet in de haak blijkt te zijn of die jouw factuur niet kan betalen, dan…