Loket.nl begint het voorjaar goed, zij lanceren namelijk tal van nieuwe functionaliteiten in een speciale Spring Release. Dat allemaal om de HR- en salarisadministratie nog gemakkelijker te maken. En het leuke is, dat een aantal nieuwe functionaliteiten tot stand gekomen zijn, in samenwerking met de gebruikers van de applicatie.

Inhoudsopgave

Zo zorgt Loket.nl samen met de klanten voor een steeds efficiënter en gebruiksvriendelijker proces. Uiteindelijk levert het HR- en salarispakket zo een mooie tijdwinst op, en wie wil dat nu niet?

Startpagina accountantskantoren

Een van die nieuwe functionaliteiten is een speciale startpagina voor accountantskantoren. Deze startpagina geeft accountantskantoorgebruikers extra inzicht. Zo krijgen gebruikers direct inzicht in de status van het verloningsproces. Je checkt in een handomdraai of er nog loonruns openstaan of goedgekeurd moeten worden en hoe het er bijvoorbeeld voor staat met de automatische verloningen. Deze pagina wordt steeds verder uitgebreid voor nog meer inzicht.

Marketplace Koppelingen

Loket.nl heeft meer dan 100 actieve koppelingen met andere veelgebruikte bedrijfsapplicaties. De juiste koppeling kan een hoop werk uit handen nemen. Denk bijvoorbeeld aan een tijdsregistratiesysteem waarvan de geklokte uren automatisch worden ingelezen, of journaalposten die worden ingeladen in het financiële systeem. Om deze koppelingen handig te ordenen en overzicht te creëren is er een Marketplace ontwikkelt. Deze Marketplace is geïntegreerd in Loket.nl. Als gebruiker kun je nu direct zien welke koppelingen er mogelijk zijn en welk gemak deze kunnen bieden. Ook deze Marketplace wordt ook steeds verder uitgebreid. 

Naast deze twee functionaliteiten zijn er nog vijf andere nieuwe functionaliteiten gelanceerd in Loket.nl. Benieuwd? Klik hier om naar de speciale pagina te gaan.

Is jouw pensioenpot al gevuld voor een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Foto van Nanda den Hartog

Nanda den Hartog

Als redactiecoördinator bij De Zaak zorg ik ervoor dat er dagelijks interessante artikelen voor ondernemers op onze website staan en ben ik de drijvende kracht achter het weekoverzicht. Dat ik zelf ondernemer ben geweest komt daarbij goed van pas. Door deze ervaring en mijn redactionele skills begrijp ik op welke informatie en tips ondernemers écht zitten te wachten.
Lees ook…
Op de beurs worden vaak allerlei spullen gratis weggegeven aan bezoekers van een stand. Sta je binnenkort met jouw bedrijf op de beurs en wil je ook…
In veel bedrijven is de zoektocht naar ervaren professionals, beter bekend als seniors, een uitdagende taak die veel aandacht vereist. Een senior…
Om de waarde van een kleding management systeem in te kunnen schatten, is het belangrijk om te begrijpen hoe deze systemen door de jaren heen zijn…
De mooiste tijd van het jaar breekt alweer bijna aan. Een goed moment om het personeel in het zonnetje te zetten en extra aan teambuilding te werken….
Als artiestenbureau wil je natuurlijk graag groeien en meer artiesten vertegenwoordigen. Maar hoe pak je dat aan? In dit artikel geven we je enkele…
In de wereld van snelgroeiende bedrijven is het bijna onvermijdelijk dat je huidige bedrijfspand op een gegeven moment te klein wordt. Heb je al…