Zo zorgt Loket.nl samen met de klanten voor een steeds efficiënter en gebruiksvriendelijker proces. Uiteindelijk levert het HR- en salarispakket zo een mooie tijdwinst op, en wie wil dat nu niet?
Startpagina accountantskantoren
Een van die nieuwe functionaliteiten is een speciale startpagina voor accountantskantoren. Deze startpagina geeft accountantskantoorgebruikers extra inzicht. Zo krijgen gebruikers direct inzicht in de status van het verloningsproces. Je checkt in een handomdraai of er nog loonruns openstaan of goedgekeurd moeten worden en hoe het er bijvoorbeeld voor staat met de automatische verloningen. Deze pagina wordt steeds verder uitgebreid voor nog meer inzicht.
Marketplace Koppelingen
Loket.nl heeft meer dan 100 actieve koppelingen met andere veelgebruikte bedrijfsapplicaties. De juiste koppeling kan een hoop werk uit handen nemen. Denk bijvoorbeeld aan een tijdsregistratiesysteem waarvan de geklokte uren automatisch worden ingelezen, of journaalposten die worden ingeladen in het financiële systeem. Om deze koppelingen handig te ordenen en overzicht te creëren is er een Marketplace ontwikkelt. Deze Marketplace is geïntegreerd in Loket.nl. Als gebruiker kun je nu direct zien welke koppelingen er mogelijk zijn en welk gemak deze kunnen bieden. Ook deze Marketplace wordt ook steeds verder uitgebreid.
Naast deze twee functionaliteiten zijn er nog vijf andere nieuwe functionaliteiten gelanceerd in Loket.nl. Benieuwd? Klik hier om naar de speciale pagina te gaan.