Loket.nl begint het voorjaar goed, zij lanceren namelijk tal van nieuwe functionaliteiten in een speciale Spring Release. Dat allemaal om de HR- en salarisadministratie nog gemakkelijker te maken. En het leuke is, dat een aantal nieuwe functionaliteiten tot stand gekomen zijn, in samenwerking met de gebruikers van de applicatie.

Inhoudsopgave

Zo zorgt Loket.nl samen met de klanten voor een steeds efficiënter en gebruiksvriendelijker proces. Uiteindelijk levert het HR- en salarispakket zo een mooie tijdwinst op, en wie wil dat nu niet?

Startpagina accountantskantoren

Een van die nieuwe functionaliteiten is een speciale startpagina voor accountantskantoren. Deze startpagina geeft accountantskantoorgebruikers extra inzicht. Zo krijgen gebruikers direct inzicht in de status van het verloningsproces. Je checkt in een handomdraai of er nog loonruns openstaan of goedgekeurd moeten worden en hoe het er bijvoorbeeld voor staat met de automatische verloningen. Deze pagina wordt steeds verder uitgebreid voor nog meer inzicht.

Marketplace Koppelingen

Loket.nl heeft meer dan 100 actieve koppelingen met andere veelgebruikte bedrijfsapplicaties. De juiste koppeling kan een hoop werk uit handen nemen. Denk bijvoorbeeld aan een tijdsregistratiesysteem waarvan de geklokte uren automatisch worden ingelezen, of journaalposten die worden ingeladen in het financiële systeem. Om deze koppelingen handig te ordenen en overzicht te creëren is er een Marketplace ontwikkelt. Deze Marketplace is geïntegreerd in Loket.nl. Als gebruiker kun je nu direct zien welke koppelingen er mogelijk zijn en welk gemak deze kunnen bieden. Ook deze Marketplace wordt ook steeds verder uitgebreid. 

Naast deze twee functionaliteiten zijn er nog vijf andere nieuwe functionaliteiten gelanceerd in Loket.nl. Benieuwd? Klik hier om naar de speciale pagina te gaan.

Is jouw pensioenpot al gevuld voor een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Foto van Nanda den Hartog

Nanda den Hartog

Als redactiecoördinator bij De Zaak zorg ik ervoor dat er dagelijks interessante artikelen voor ondernemers op onze website staan en ben ik de drijvende kracht achter het weekoverzicht. Dat ik zelf ondernemer ben geweest komt daarbij goed van pas. Door deze ervaring en mijn redactionele skills begrijp ik op welke informatie en tips ondernemers écht zitten te wachten.
Lees ook…
Heb jij er altijd al van gedroomd om een eigen webshop te beginnen? Droom niet langer en maak het waar! In dit artikel vertellen we je hoe je deze…
Ben je steeds meer aan het overwegen om te gaan investeren in fondsen? Bijvoorbeeld omdat je graag een extra zakcentje wilt hebben als de kinderen…
Voor accountantskantoren is veilig en efficiënt werken belangrijker dan ooit. Een online werkplek biedt maximale flexibiliteit, waardoor accountants…
Heb je binnenkort een belangrijke pitch en voel je de zenuwen al opkomen? Geen zorgen, je bent niet de enige. Spreken voor een groep kan spannend zijn,…
Steeds meer mensen werken vanuit huis. Dat biedt vrijheid, maar kan ook uitdagingen geven. Hoe zorg je voor een fijne en inspirerende werkplek? Je wilt…
Opvallen in een concurrerende markt begint bij een sterke merkuitstraling — en daar spelen gepersonaliseerde verpakkingen een grote rol in. Ze…