Beursdeelname is een geweldig marketinginstrument. Als u het slim aanpakt, voert u zomaar 40 tot 50 gesprekken met potentiële klanten per dag.
Naar de beurs. Oog in oog met nieuwe klanten

Uw bedrijf promoten, netwerken en nieuwe klanten binnenhalen: op een beurs kan het allemaal.
 
Met de tientallen tips en uitgebreide stappenplannen in onze nieuwe pocket Naar de beurs wordt het zeker een succes.
 
Bestellen »
 

INHOUD

Hoofdstuk 1 – Waarom zijn beurzen zo belangrijk?

Hoofdstuk 2 – Uw beursdeelname in drie fasen

Hoofdstuk 3 – 10 stappen voor een succesvolle beursdeelname

Hoofdstuk 4 – Wat kost een beursdeelname?

Hoofdstuk 5 – De standmedewerkers

Hoofdstuk 6 – Communiceren op de beurs

Hoofdstuk 7 – Persoonlijke presentatie

Hoofdstuk 8 – De structuur van een beursgesprek

Uit de pocket:
“Let erop dat u specifiek gericht op uw product of dienst te werk gaat. Wilt u straks met iedereen langdurig in gesprek of wilt u aan de hand van een paar belangrijke vragen een selectie toepassen?

Stel, u biedt een dienst aan voor een middelgroot bedrijf (minstens vijftig werknemers). Dan is het van belang om al aan het begin van het gesprek te weten wat voor vlees u in de kuip hebt. Het is nogal vervelend voor uw gesprekspartner wanneer hij een half uur met u gesproken heeft, geïnteresseerd is en vervolgens van u hoort dat hij niet bij uw doelgroep hoort.

De voorwaarden waaraan uw nieuwe klant dient te voldoen, moet u in uw voorbereiding met uw werkgroep goed in kaart brengen en duidelijk briefen aan uw medewerkers op de stand.”

Over de auteur 
Désirée Ouweneel heeft jarenlang een eigen trainingsbureau gehad, voornamelijk gericht op beurspresentatie- en verkooptrainingen. Ze heeft ook een aantal jaren een eigen telemarketingbureau geleid.
Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Download Whitepaper Rechtsvormen

Download gratis de whitepaper “Rechtsvormen” met alle voor- en nadelen per rechtsvorm, handige tips voor ondernemers en rechtsvormkeuze test.
Lees hier ons Privacy statement

Lees ook…