Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on google
Deze 5 ondernemers krijgen het boek 'Verleid de klant'

Deze 5 ondernemers krijgen het boek ‘Verleid de klant’

29 mei 2013
Bestel het boek 'Verleid de Klant. Onweerstaanbaar zakendoen.' Wilt u ook inspiratie opdoen om uw klanten te verleiden, meer uit verkoopgesprekken te halen en uw klantcommunicatie te verbeteren? Bestel dan het boek 'Verleid de klant. Onweerstaanbaar zakendoen' van Daniëlle de Jonge en Rob Snoeijen bij bol.com » Uitgever: Van Duuren Management

Een stortvloed aan e-mails kwam binnen bij De Zaak naar aanleiding van de weggeefactie in onze nieuwsbrief voor het boek ‘Verleid de klant. Onweerstaanbaar zakendoen’. Wij selecteerden deze 5 gelukkige winnaars, die opvielen met een leuke of bijzondere reactie. Namens de redactie: allemaal gefeliciteerd!

1. Ingrid van Veen uit Boxtel. Bedrijf: Strategic Property Management   
“Dit boek zou mij zeer goed van pas komen bij mijn nieuwe uitdaging: het doorstarten van een BV in ruste. Hier ga ik binnenkort mijn tanden in zetten. Als vrouw in een mannenwereld, de technische branche, kan ik alle hulp die voorhanden is goed gebruiken!”

2. Willem Schulpen uit Alblasserdam. Bedrijf: Ritmeester BV
“Een suggestieve vraag: wij maken toch wel een grote kans om een exemplaar te winnen? Dank voor jullie leuke site.”

3. Ineke Slob uit Arnhem. Bedrijf: PROAS
“Allereerst mijn complimenten voor het duidelijk geschreven artikel bij de weggeefactie. Fijn dat jullie steeds zulke nuttige en waardevolle informatie delen! In de toekomst hoop ik nog veel tips en adviezen van jullie te mogen ontvangen.”

4. Peter Kortz uit Den Bosch. Bedrijf: PenTeksT
“U wilt toch dat ik succesvol ben? Ik kijk uit naar het boek.”

5. Marco Eijkenboom uit Apeldoorn: Bedrijf: DSA-AVL
“Een extra boost en meer geslaagde verkoopgesprekken kan ik goed gebruiken.”

Lees ook:
De 5 meest verleidelijke vragen voor verkoopgesprekken »
Gebruik de juiste woorden in uw reclameboodschappen »

Lees ook…