12 september 2016
Mits goed ingezet, is e-mail een effectief marketingmiddel. Wat er allemaal bij komt kijken om e-mail goed in te zetten om je bedrijfsresultaat te verbeteren, lees je in deze themapocket. Hoe maak je goede teksten voor een e-mailing? Met welke regels moet je rekening houden? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aankomt bij de ontvanger? Hoe bereid je een e-mailing goed voor, wat is het belang van testen en hoe meet je de resultaten?

Mits goed ingezet, is e-mail een effectief marketingmiddel. Wat er allemaal bij komt kijken om e-mail goed in te zetten om je bedrijfsresultaat te verbeteren, lees je in deze themapocket. Hoe maak je goede teksten voor een e-mailing? Met welke regels moet je rekening houden? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aankomt bij de ontvanger? Hoe bereid je een e-mailing goed voor, wat is het belang van testen en hoe meet je de resultaten?

Inhoud

Hoofdstuk 1 Een effectief marketingmiddel

Hoofdstuk 2 Nadenken!

Hoofdstuk 3 Voorbereiding

Hoofdstuk 4 Optimalisatie

Hoofdstuk 5 Juridische zaken

Over de auteur:

Marc Borgers is partner bij Borgers&Straathof (www.borgersenstraathof.com) en co-auteur van het boek ‘Succesvolle e-mailmarketing’. Hij is tevens oprichter en erelid van de Nederlandse e-mail associatie. Borgers studeerde Bedrijfskunde aan de RijksUniversiteit Groningen. Momenteel houdt hij zich, via zijn bedrijf Borgers&Straathof, bezig met het adviseren over en optimaliseren van strategie en resultaten op het gebied van (online) dialogue marketing, eCRM en e-mailmarketing. Internationaal en nationaal. Bedrijven als Vodafone, KLM, ANWB, Parship, Exact, Pon, ABN AMRO/Florius, Macintosh Retail en anderen maken van zijn diensten gebruik. Marc Borgers is o.a. managing director geweest van RapidSugar en Veritate. Borgers is een veelgevraagde trainer en spreekt regelmatig op (internationale) seminars en congressen.

Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Lees ook…

Online Marketing Bureau
Online vindbaarheid voor dummies

Lees ook…