Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on google
Vijf tips om online klanten te binden

Vijf tips om online klanten te binden

24 oktober 2011
Te lange bestelprocessen, onduidelijke informatie over de prijs, te weinig betaalmogelijkheden. Er zijn genoeg redenen waarom bezoekers van een webwinkel niks bestellen en nooit meer terugkomen. Vijf tips om het online klanten naar de zin te maken en meer uit úw webshop te halen.

1. Webwinkel beginnen? Profiteer van de kennis van deze experts
Een webwinkel opzetten is niet zo moeilijk, er een succes van maken is een ander verhaal. Wat maakt het verschil? »

2. Wat hebben klanten eigenlijk aan u?
Met e-mail en post kunt u (potentiele) klanten verleiden om een bezoekje te brengen aan uw website. Hoe trekt u ze sneller over de streep? »

3. Hoe gebruiksvriendelijk is uw website?
Kunnen bezoekers van uw website of – winkel makkelijk de weg vinden?
Een overzicht van handige weetjes waardoor uw bedrijf online nog beter uit de verf komt »

4. Het kan altijd beter in uw webwinkel
U bent redelijk tevreden over uw online omzet maar toch leeft het gevoel dat er meer uit te halen is. Maar hoe? »

5. Zeven manieren om veilig te betalen in uw webwinkel
Grote kans dat klanten meer uitgeven in uw webwinkel als u meerdere betaalmogelijkheden aanbiedt. Wat zijn de mogelijkheden? »


 

Lees ook…