De redactie van De Zaak is op zoek naar ondernemers die ervaring hebben met e-mailmarketing en willen meewerken aan een artikel over dit onderwerp in tijdschrift De Zaak. Iets voor u? 
Gebruikt u mailings – digitaal, op papier of allebei – om uw bedrijfsresultaat te verbeteren? Dan is de redactie van De Zaak op zoek naar u.

 Voor een artikel
in het eerste nummer van 2014 van tijdschrift De Zaak zijn wij op zoek naar ondernemers die al geruime tijd aan e-mailmarketing doen en over hun ervaringen een goed verhaal kunnen vertellen:

– Waarom heeft u voor e-mail marketing gekozen?

 
– Welk doel wilt u daarmee bereiken? 
 


- Wordt e-mailmarketing gecombineerd met andere marketingmiddelen? 
 
– Wat zijn de ervaringen met dit middel? De ‘lessons learned’? Wat gaat beter ten opzichte van het moment dat u er mee begon? In welke valkuil(en) stapt u niet nog een keer? 
 
– Maakt u gebruik van professionele marketingsoftware? Zo niet, waarom niet?

– Maakt u gebruik van experts, bijvoorbeeld tekstschrijvers en vormgevers? 

 
– Bent u tevreden over de inzet van e-mailmarketing: levert het genoeg op? 
 
– Welke tips geeft u aan collega-ondernemers die overwegen om aan e-mailmarketing te gaan doen of hun inspanningen op dit gebied willen verbeteren?

Wilt u meewerken aan het artikel over e-mail marketing, stuur dan voor vrijdag 27 december a.s.
een bericht met een korte motivatie naar de redactie van De Zaak. 

 

Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Lees ook…