De telefoon blijft een effectief middel om te verkopen. Trekt u met gemak klanten telefonisch over de streep? Of zoekt u toch naar handvatten om het ideale gesprek te voeren?

Managementadviseur en ex-blogger bij De Zaak Jan Boeren (Koenders & Partners) heeft een gratis minicursus opgezet: Telefonisch Verkopen. De minicursus per e-mail behandelt in drie delen zowel inkomende als uitgaande gesprekken, en bevat veel tips en antwoord op de vraag: hoe krijg je het werkend?
De eerste les gaat over inkomende gesprekken van (potentiële) klanten die iets van u willen. De klant bepaalt dan het moment. Dat betekent dat u altijd voorbereid moet zijn op een inkomend telefoongesprek. Les 2 gaat over ‘outbound’: proactief bellen met klanten. Deze les behandelt de voorbereiding en de theorie van verkoopvaardigheid. De derde en laatste les behandelt de praktijk van het bellen met klanten. Ook ontvangt u een checklist die u helpt om een gestructureerd gesprek te voeren.
Als u zich inschrijft voor de minicursus ontvangt u binnen 24 uur de eerste les per e-mail. Daarna volgt elke dag een nieuwe les, een evaluatie en een checklist.
U kunt zich met dit online formulier aanmelden voor de minicursus Telefonisch Verkopen.

Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Ook praktische tips in je mailbox?

Denk na over de toekomst van je bedrijf. Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrieven.
Lees hier ons Privacy statement

Lees ook…