De telefoon blijft een effectief middel om te verkopen. Trekt u met gemak klanten telefonisch over de streep? Of zoekt u toch naar handvatten om het ideale gesprek te voeren?

Managementadviseur en ex-blogger bij De Zaak Jan Boeren (Koenders & Partners) heeft een gratis minicursus opgezet: Telefonisch Verkopen. De minicursus per e-mail behandelt in drie delen zowel inkomende als uitgaande gesprekken, en bevat veel tips en antwoord op de vraag: hoe krijg je het werkend?
De eerste les gaat over inkomende gesprekken van (potentiële) klanten die iets van u willen. De klant bepaalt dan het moment. Dat betekent dat u altijd voorbereid moet zijn op een inkomend telefoongesprek. Les 2 gaat over ‘outbound’: proactief bellen met klanten. Deze les behandelt de voorbereiding en de theorie van verkoopvaardigheid. De derde en laatste les behandelt de praktijk van het bellen met klanten. Ook ontvangt u een checklist die u helpt om een gestructureerd gesprek te voeren.
Als u zich inschrijft voor de minicursus ontvangt u binnen 24 uur de eerste les per e-mail. Daarna volgt elke dag een nieuwe les, een evaluatie en een checklist.
U kunt zich met dit online formulier aanmelden voor de minicursus Telefonisch Verkopen.

Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Lees ook…