Het internet staat vol met bedrijfsvideo's. Veel slechte. Enkele goede. Omdat ook jouw (potentiële) klanten en relaties steeds visueler ingesteld raken, zal een video zeker van toegevoegde waarde zijn. Maar hoe breng je de boodschap goed over? Een stappenplan.
Een presentatie of toespraak houden is altijd spannend, of het nou voor nieuwe klanten is of voor collega's tijdens een personeelsbijeenkomst. Een succesvolle presentatie staat of valt met een goede voorbereiding. Deze 3 stappen helpen u daarbij.
Met een professioneel opgestelde offerte onderscheidt u zich direct van de concurrentie en overtuigt u klanten dat ú de juiste partij bent om mee in zee te gaan. In deze checklist staan de belangrijkste aandachtspunten voor het schrijven van winnende offertes.
Iedereen die goederen of diensten levert, heeft algemene voorwaarden nodig. Maar wanneer zijn 'de kleine lettertjes' geldig en waar moeten ze gedeponeerd worden? In deze checklist staan de belangrijkste feiten.
Over innovatie doen de nodige onzinverhalen de ronde. Het zou per definitie duur en tijdrovend zijn en eigenlijk alleen weggelegd voor grote bedrijven. Dat gelooft u toch zeker niet?
Free publicity is een dankbare vorm van promotie voor uw bedrijf. Om dat voor elkaar te krijgen heeft u een professioneel persbericht nodig. Hoe u dat zelf maakt, staat in deze checklist.
De gemiddelde klant bestaat niet. Ze zijn er in alle soorten en maten. Nieuwe, klagende, surfende, goede. Wat is de beste benadering per klantgroep? Een checklist.
Wat zijn de meest effectieve manieren om nieuwe klanten voor uw bedrijf te winnen en ze vast te houden? Een checklist voor een succesvolle klantbenadering.
De verwerking van ongewenste e-mail berichten kost een onderneming jaarlijks € 550,- per werknemer. Met deze checklist wapent u zich tegen spam.
Een goed relatiegeschenk hoeft niet duur te zijn. Wat telt is de attentiewaarde. Met het juiste cadeau blijft u langer in beeld. Met deze checklist kiest u het relatiegeschenk dat het best bij uw bedrijf past.
Bepaalde gewoontes van Nederlanders worden over de grens niet altijd op prijs gesteld. Verdiep u in de normen en waarden van potentiële zakenpartners uit andere landen. In deze checklist staat hoe u de kans op succesvolle samenwerking aanzienlijk kunt vergroten.
U heeft een bureau gevonden dat voor u een website gaat ontwerpen en bouwen. Vaak een traject dat de nodige tijd in beslag neemt. Maak goede afspraken om ervoor te zorgen dat de samenwerking van begin tot eind prettig verloopt. Waar kunt u op letten?
Getoond 1 tot 12 van 42. Er zijn meerdere pagina's.
Met cijfers onderbouwde beslissingen nemen, ervoor zorgen dat u niks vergeet in de dagelijkse hectiek en zelf professionele documenten maken, zoals verkoopbrieven en offertes, maken. Alles wat u daarvoor nodig heeft, vindt u hier.
© 2020 De Zaak B.V.
1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming