Net zoals het normaal is dat uw naam onderaan een brief staat, is dit ook met e-mail het geval. Microsoft Outlook heeft een mogelijkheid om uw gegevens standaard onder een e-mail te zetten, inclusief uw webadres.

Een eigen e-mailhandtekening aanmaken is eenvoudig. Volg in Outlook de volgende stappen:

Werkwijze
1. Open Microsoft Outlook.
2. Kies in het menu Extra ‘Opties’.
3. Selecteer het tabblad ‘E-mailindeling’.
4. Druk op de knop ‘Handtekeningen’.
5. Druk op de knop ‘Nieuw’.
6. Geef een naam op voor de handtekening.
7. Als alles staat ingevoerd druk dan op ‘OK’.
8. Selecteer de juiste handtekening bij het soort bericht (nieuwe berichten of doorsturen en beantwoorden).
9. Druk vervolgens op ‘OK’ en controleer of bij nieuwe berichten automatisch een handtekening wordt gezet.

Werkinstructie met schermafdrukken bij Easy Template
Op de website van Easy Template is deze Microsoft Office tip uitgewerkt met duidelijke schermafdrukken voor zowel Outlook 2003 als Outlook 2007.

 

Deze tip is van toepassing op:
• Microsoft Outlook 2003
• Microsoft Outlook 2007

 

Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Lees ook…