Je hebt niet elke dag de tijd om de stroom met e-mail berichten rustig door te lezen. Maar je wil wel in één oogopslag zien welke de belangrijkste zijn. Een simpele ingreep maakt dat mogelijk.

Inhoudsopgave

Maximale omzet voor je webshop of e-commerce platform in 2024 met e-mailmarketing. Download nieuwe whitepaper >>

Het vraagt tijd om rustig te kunnen beoordelen welke e-mail berichten belangrijk zijn en welke minder. Door een trucje toe te passen, kun je dat probleem omzeilen. 
Om het belang van bepaalde berichten aan te geven, kun je ze bij ontvangst door Outlook een bepaalde kleur laten geven.

Dat doe je als volgt:

  1. Ga in Microsoft Outlook naar Postvak IN (Inbox). Klik in de menubalk op Extra en vervolgens op Indelen.
  2. Boven het berichtenvenster verschijnt nu een extra paneel ‘Manieren van indelen van Postvak IN’. Klik op Kleuren gebruiken.
  3. Je kunt vervolgens aangeven dat berichten van een bepaalde afzender voortaan in een door jouw uitgekozen kleur worden weergegeven. Berichten die aan jouw persoonlijk zijn gericht, kun je in het blauw laten tonen.
  4. Vergeet niet bij Automatische opmaak om op de knop Kleurgebruik toepassen te klikken en eventueel op de knop Inschakelen.


Je ziet nu in één oogopslag welke berichten jouw directe aandacht verdienen.

Controle Belastingdienst

Gratis whitepaper: Belastingdienst Controle, wat nu?!

Hoe vaak gebeurt het, hoe voorkom je het en stappenplan als het tóch gebeurt.

Wist je dat e-mailmarketing steeds effectiever wordt door nieuwe regelgeving? Leer hoe jij maximaal deze kant benut met de whitepaper ‘maximale omzet e-mailmarketing’

Lees ook…
i.s.m.
Als ondernemer anticipeer en reageer je continu op een breed scala aan uitdagingen, trends en ontwikkelingen. Ook op het gebied van marketing, het…
i.s.m.
E-mailmarketing heeft een enorme positieve impact op je business. Misschien zet je e-mail daarom ook al in om je (potentiële klanten) te bereiken en…