Uw eigen briefpapier maken, uw huisstijl in een sjabloon zetten, een automatische inhoudsopgave: het kan allemaal in Word. Deze 5 tips van Easy Template laten zien hoe het moet.

1. Maak uw eigen briefpapier
Briefpapier laten drukken kan prijzig zijn en als uw bedrijfsgegevens veranderen, moet u hele stapels ongebruikt weggooien. U kunt het met Word ook zelf maken. Lees de volledige tip »

2. Zet zelf uw huisstijl in een Word-sjabloon
In Word kunt u kant-en-klare sjablonen gebruiken die zijn voorzien van uw eigen logo en/of huisstijl. U hoeft documenten dan niet steeds opnieuw te maken en ze openen automatisch als nieuw document. Lees de volledige tip »

3. Werk met WordLook
Met WordLook maakt u in twee klikken Word-documenten, zoals brieven, faxen e.d., die automatisch worden gevuld met de gegevens van uw contactpersonen uit Microsoft Outlook. Lees de volledige tip »

4. Laat Word automatisch inhoudsopgave maken
Een document dat groter is dan 10 pagina’s en is onderverdeeld in hoofdstukken, moet eigenlijk zijn voorzien van een inhoudsopgave. Word kan dat automatisch, sneller en foutloos. Lees de volledige tip » 

5. Zoek in Word met jokers
In een (groot) document zoeken naar een bepaalde naam of naar een woord waarvan u niet precies weet hoe het is gespeld, is lastig. Jokers kunnen helpen. Lees de volledige tip »

 

 

Tip! Essentiële (of handige) ondernemerszaken: Bedrijfsverzekeringen (zoals bijvoorbeeld een beroepsaansprakelijkheidsverzekering), een boekhouder of belastingadviseur die je helpt met jouw administratie en/of belastingaangiftes, incassobureau inschakelen voor je openstaande facturen, een professionele website laten maken of een gratis tankpas via De Zaak afsluiten.

Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Lees ook…