Deze tip is van toepassing op:
- Microsoft Outlook 2010-2013
Â
Werkwijze toevoegen feestdagen Outlook
- Open >> Microsoft Outlook
- Kies >> Bestand
- Kies >> Opties
- Klik op >> Agenda
- Klik op >> Feestdagen toevoegen
- Selecteer het land of landen waarvan de feestdagen moeten worden toegevoegd
- Druk daarna op >> OK
- Mocht een bepaald land al zijn toegevoegd dan verschijnt een melding
- Een melding verschijnt wanneer dit is uitgevoerd
Voor alle landen in één keer instellen
Deze handeling kun je in één keer uitvoeren voor alle landen waar je contacten mee hebt.
Â
Â
Â
Over de auteur
Easy Learning levert via de website gratis computertips voorzien van handige schermafdrukken, voorbeeldbestanden en filmpjes. Easy Learning is leverancier van Online trainingen. Met Microsoft Office E-learning cursussen studeer je in je eigen tempo en tijd.
Easy Learning levert via de website gratis computertips voorzien van handige schermafdrukken, voorbeeldbestanden en filmpjes. Easy Learning is leverancier van Online trainingen. Met Microsoft Office E-learning cursussen studeer je in je eigen tempo en tijd.