Een volle mailbox komt vaker voor dan u denkt én wilt. Immers vanaf het moment dat uw mailbox 'verstopt' zit, ontvangt u geen berichten meer! Lastig wanneer haast is geboden. Er is een handige oplossing.
Zelfs voor een gebruiker met alleen basiskennis van Office is een mailing versturen met behulp van Word en Excel prima te doen. We zullen stap voor stap uitleggen hoe een mailing kan worden gemaakt en verstuurd. Dit versturen kan zowel per post als per e-mail.
Voorkom onnodige misverstanden over verzonden mail
Outlook stelt tijdens het typen automatisch mailadressen voor. Vaak erg handig, maar niet als het om een e-mailadres gaat dat je niet meer nodig hebt. En helaas heeft Outlook de neiging om de oudste mailadressen als eerste te suggereren. Lees hier hoe je zo'n adres verwijdert.
Wanneer u meerdere foto's wilt versturen, kunt u het formaat simpel in Windows aanpassen.
E-mailberichten worden meestal direct verzonden, maar soms is het handig om zelf vooraf de verzenddatum en het tijdstip in te stellen. Lees hier hoe u dat doet.
Waarom zou je niet profiteren van het beste van twee werelden? Je kunt namelijk je Gmail-account instellen in Outlook, bijvoorbeeld om een gezamenlijke privé agenda of meerdere (privé-accounts) te delen. Daar is geen hogere wiskunde voor nodig. 
Wanneer u met eerdere versies van Microsoft Office werkt, kunt u geen Office 2007-bestanden openen. Geen paniek: u kunt een compatibiliteitspakket downloaden.
Veel ondernemers synchroniseren hun mobiele telefoon met hun computer. Maar u wilt graag een onderscheid aanbrengen tussen uw prive- en zakelijke contacten. Dat kan in Outlook door mapjes te maken met groepen contactpersonen.
Dagelijks worden visitekaartjes uitgewisseld. En hoe gaat dat doorgaans? Bij thuiskomst voert u de contactgegevens handmatig in Outlook in. U kunt uzelf - en anderen! - heel wat werk besparen met digitale visitekaartjes. Hoe u zelf een digitaal visitekaartje maakt en verstuurt, staat in deze Outlook tip van Easy Template.
Net zoals het normaal is dat uw naam onderaan een brief staat, is dit ook met e-mail het geval. Microsoft Outlook heeft een mogelijkheid om uw gegevens standaard onder een e-mail te zetten, inclusief uw webadres.
In Microsoft Outlook kun je in één keer alle feestdagen aan de agenda toevoegen. Daarmee voorkom je bijvoorbeeld dat je klanten probeert te bereiken op dagen dat ze niet aan het werk zijn, zoals Hemelvaartsdag of met Pasen. De handeling is niet aan een jaar gebonden. Ook de feestdagen van volgend jaar en de jaren erna verschijnen in de agenda van Outlook.
U kunt uw contactpersonen in Outlook per categorie indelen. Etiketten maken voor bijvoorbeeld kerstkaarten wordt daardoor een stuk eenvoudiger.
Getoond 1 tot 12 van 52. Er zijn meerdere pagina's.
Kenmerk van een kleine ondernemer of zzp'er is dat hij of zij praktisch alles zelf doet. Brieven schrijven, offertes maken, e-mails en sms'jes versturen, alles bijhouden… En misschien doet u zelf ook nog de boekhouding. Een overzicht van handige programma's, tools, tips en trucs die al dat werk lichter maken.
1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming