Bestellen »
INHOUD
Hoofdstuk 1 – Waarom zijn beurzen zo belangrijk?
Hoofdstuk 2 – Uw beursdeelname in drie fasen
Hoofdstuk 3 – 10 stappen voor een succesvolle beursdeelname
Hoofdstuk 4 – Wat kost een beursdeelname?
Hoofdstuk 5 – De standmedewerkers
Hoofdstuk 6 – Communiceren op de beurs
Hoofdstuk 7 – Persoonlijke presentatie
Hoofdstuk 8 – De structuur van een beursgesprek
Uit de pocket:
“Let erop dat u specifiek gericht op uw product of dienst te werk gaat. Wilt u straks met iedereen langdurig in gesprek of wilt u aan de hand van een paar belangrijke vragen een selectie toepassen?
Stel, u biedt een dienst aan voor een middelgroot bedrijf (minstens vijftig werknemers). Dan is het van belang om al aan het begin van het gesprek te weten wat voor vlees u in de kuip hebt. Het is nogal vervelend voor uw gesprekspartner wanneer hij een half uur met u gesproken heeft, geïnteresseerd is en vervolgens van u hoort dat hij niet bij uw doelgroep hoort.
De voorwaarden waaraan uw nieuwe klant dient te voldoen, moet u in uw voorbereiding met uw werkgroep goed in kaart brengen en duidelijk briefen aan uw medewerkers op de stand.”
Over de auteur Désirée Ouweneel heeft jarenlang een eigen trainingsbureau gehad, voornamelijk gericht op beurspresentatie- en verkooptrainingen. Ze heeft ook een aantal jaren een eigen telemarketingbureau geleid. |