11 maart 2019

Wat is de klachtenprocedure?
Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en u te bieden wat u vraagt. Als u toch ontevreden bent over onze dienstverlening en u wilt daarover een klacht indienen, dan helpen wij u hier graag bij.

Waarom is uw klacht belangrijk voor ons?
Voor ons is het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Wij luisteren daarom naar uw klacht, zodat wij u een gepaste oplossing kunnen bieden voor het probleem dat u ervaart. Met de oplossing die wij u dan bieden proberen wij u tevreden te stellen.

Hoe dien ik een klacht in?

U kunt een klacht indienen via [email protected] Geef in de e-mail aan wat uw klacht is en wat de oplossing is die u wenst voor het probleem dat u ervaart.

Wat gebeurt er nadat ik mijn klacht heb ingediend?
Een medewerker die bevoegd is voor het afhandelen van klachten, zal contact met u opnemen. Deze medewerker zal uw probleem onderzoeken en een gepaste oplossing bieden. Het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat uw klacht behandeld is door deze medewerker.

Wat als ik niet tevreden ben met de oplossing die geboden wordt?

Bent u ontevreden over de oplossing die geboden wordt? Dan kunt u de medewerker vragen de klacht te escaleren naar de directie. De directie zal zowel uw klacht als de oplossing die geboden is nogmaals bekijken en eventueel een andere oplossing aandragen. Dit gebeurt altijd binnen 5 werkdagen na escalatie van de klacht.

Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter