Juist met papier kun je laten zien dat jouw bedrijf voorop loopt, vertelt Annette Oldenboom van The Notepad Factory. Ze geeft drie voorbeelden waarmee je met papier kunt laten zien dat je bij de tijd bent.
1. Whitelines notitieboeken
Annette: “Dit notitieboek uit Zweden laat analoog en digitaal hand in hand gaan. Je kunt al je notities en schetsen inscannen via een gratis app. De ingescande informatie kun je vervolgens opslaan of delen via social media, e-mail, Dropbox of Evernote. Het speciale papier zorgt ervoor dat jouw notitie wordt opgeslagen zonder dat je de lijntjes op het papier ziet. Er staan ook speciale Evernote-, Dropbox en e-mailvakjes op het papier. Als je die aankruist, wordt het bestand automatisch in een van deze programma’s gezet als je het inscant.”
2. Augmented reality
“Tegenwoordig kun je papier tot leven wekken met augmented reality. Dat werkt via een app. Stel: je hebt een brochure waarin een man staat afgebeeld. Met die app kun je die man op een mobiel device een verhaal laten vertellen. Zo wek je hem tot leven. Ook kun je op die manier bijvoorbeeld van een gewone plattegrond omtoveren tot een 3D-plattegrond. Je voegt een werkelijkheid toe aan drukwerk.”
3. Moleskines
“Notitieboeken van Moleskine zijn veel meer dan gewoon notitieboeken. Het zijn lifestyleproducten waar mensen graag mee gezien worden. Vroeger werden ze gebruikt door grootheden als Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest Hemingway en Bruce Chatwin. Moleskines worden daardoor nog altijd geassocieerd met kwaliteit en creativiteit. Je ziet dat veel mensen ze gebruiken naast de laptop of iPad. Je moet toch zo nu en dan iets opschrijven, dan kun je dat beter in stijl doen.” ipad en een moleskine, omdat je altijd nog iets moet schrijven en als je iets moet schrijven dan het liefst in een moleskine, creativiteit, daar willen mensen bij horen.
Voor productinformatie en prijzen kunt u contact opnemen met The Notepad Factory in Oss.
E-mail: [email protected]
Tel: 0412-647944
www.notepadfactory.com