Een back-up in de cloud
Raak nooit meer bestanden kwijt met een back-up in de cloud. Heb altijd toegang. Bekijk jouw opties.

In de Cloud een back-up van jouw bestanden en data

Een computercrash waardoor opgeslagen informatie niet langer toegankelijk is, kan zeker voor bedrijven funest zijn. Het op deze manier verliezen van cruciale bestanden was voorheen een reële bedreiging voor een onderneming, maar kan tegenwoordig eenvoudig worden afgewend door met de Cloud te werken.

Doordat er steeds updates van je in de Cloud opgeslagen documenten worden gemaakt, zijn recente bewerkingen altijd direct opvraagbaar. Mocht er iets misgaan tijdens het werk, dan hoef je dus niet te vrezen voor dataverlies. Het op dergelijke wijze bewaren van digitale bestanden heeft als pluspunt dat deze ook niet gevoelig zijn voor diefstal of brand. Doordat wijzigingen in de gegevens automatisch worden bijgewerkt, is handmatige opslag zelfs geheel overbodig.

Met Mijn Zaak kan je bovendien gebruikmaken van een extra veiligheidsbuffer. Om het kwijtraken van bedrijfsinformatie te allen tijde te voorkomen, kunnen wij uw ICT-omgeving desgewenst preventief onderhouden. Hierdoor is de hard- en software van jouw onderneming continu up-to-date.

Lees ook:

Verbeter Je Cashflow
Een populaire oplossing is factoring van je facturen. Probeer het uit met 1 factuur.
Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Pensioen Scan 2022
Bouw jij al op een slimme manier je pensioen op? Check nu in 2 minuten welke van de 8 pensioenopties voor jou een zorgeloze oude dag oplevert, met maximaal rendement én inzet van al je belastingvoordeel.