Zelf je huisstijl in Word-sjablonen zetten
In Word kun je gebruik maken van kant en klare sjablonen, bijvoorbeeld voorzien van je eigen logo en/of huisstijl.

In Word kun je gebruikmaken van kant en klare sjablonen, bijvoorbeeld voorzien van jouw eigen logo en/of huisstijl. Het voordeel daarvan is dat je documenten niet steeds opnieuw hoeft op te maken en dat ze automatisch openen als nieuw document. Sjablonen kun je zelf maken.

De sjablonen die je aanmaakt kun je keer op keer gebruiken. Omdat ze automatisch openen als nieuw document, kun je niet per ongeluk de oude ‘overschrijven’. Bovendien kun je een sjabloon voorzien van bijvoorbeeld je eigen logo en/of huisstijl, zodat jouw brieven er altijd hetzelfde en dus professioneel uitzien.

Het maken van een Word sjabloon is een eenvoudige, maar nauwkeurige handeling. Uiteraard kunnen ook nog allerlei handigheidjes worden toegevoegd, maar daarvoor is meer kennis noodzakelijk van Word en Word Macro’s.

Lees stap voor stap hoe je jouw huisstijl in een Word sjabloon zet »

Pensioen Scan 2022
Bouw jij al op een slimme manier je pensioen op? Check nu in 2 minuten welke van de 8 pensioenopties voor jou een zorgeloze oude dag oplevert, met maximaal rendement én inzet van al je belastingvoordeel.
Indeed
Nieuw personeel werven?
Talent is schaarser dan ooit, het aanbod in vacatures verschuift en werving en selectie vindt steeds vaker op afstand plaats. Lees deze 5 redenen waarom werkgevers waardevolle kandidaten verliezen tijdens het recruitmentproces én tips hoe je dit kunt voorkomen.
Lees ook…
Vergoedingen en verstrekkingen voor telefoon, internet en computers zijn volledig vrijgesteld, als er voldaan wordt aan het noodzakelijkheidscriterium….
Ineens zit je met een probleem: je Windows-toetsenbord geeft verkeerde tekens. Zeker in de drukke periodes is het ontzettend vervelend wanneer je een…
Misschien werk je zelf niet met weeknummers, je klanten en relaties meestal wel. In de communicatie is het wel zo handig als alle partijen weten over…