Categorieën

In Word kun je gebruik maken van kant en klare sjablonen, bijvoorbeeld voorzien van je eigen logo en/of huisstijl.

In Word kun je gebruikmaken van kant en klare sjablonen, bijvoorbeeld voorzien van jouw eigen logo en/of huisstijl. Het voordeel daarvan is dat je documenten niet steeds opnieuw hoeft op te maken en dat ze automatisch openen als nieuw document. Sjablonen kun je zelf maken.

De sjablonen die je aanmaakt kun je keer op keer gebruiken. Omdat ze automatisch openen als nieuw document, kun je niet per ongeluk de oude ‘overschrijven’. Bovendien kun je een sjabloon voorzien van bijvoorbeeld je eigen logo en/of huisstijl, zodat jouw brieven er altijd hetzelfde en dus professioneel uitzien.

Het maken van een Word sjabloon is een eenvoudige, maar nauwkeurige handeling. Uiteraard kunnen ook nog allerlei handigheidjes worden toegevoegd, maar daarvoor is meer kennis noodzakelijk van Word en Word Macro’s.

Lees stap voor stap hoe je jouw huisstijl in een Word sjabloon zet »

Lees ook…
Je werkt in Excel met verschillende werkbladen, print en ontdekt dat één kolom net op de tweede pagina wordt afgedrukt. Niets aan te doen? Jawel…
Het zal jou vast ook wel eens overkomen: je maakt formules in Excel en wilt waarden voor je berekeningen gebruiken uit een ander werkblad. Dat kan…
Vrijwel iedereen gebruikt WhatsApp om berichten te sturen. Maar wist je dat je de app veel meer kunt personaliseren dan veel mensen doen? Zo kun je…

top 11 Must Read Belastingtips 2023

Belangrijkste Belastingwijzigingen + Adviezen 2023 om zeker te zijn van maximaal belastingvoordeel.