Menig ondernemer heeft meerdere petten op. Hij of zij is bijvoorbeeld ook voorzitter van een vereniging. In die hoedanigheid verstuurt hij ook e-mailberichten. Eigenlijk zou u dus meerdere handtekeningen moeten kunnen gebruiken. Dat kan in Microsoft Outlook!

Hoe werkt het?

  1. Open Microsoft Outlook
  2. Controleer of Microsoft Word als standaard e-mail editor is geselecteerd. Dit is te controleren door in het menu te kiezen voor >> Extra >> opties >> e-mailindeling >> vinkje aanzetten bij >> Microsoft Office Word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten

Wanneer deze instelling goed staat, kunt u de onderstaande werkwijze hanteren:

  1. Maak een nieuw e-mail bericht (CTRL+N)
  2. Een nieuw bericht wordt geopend en zet uw standaard handtekening onderin het bericht
  3. Beweeg de cursor boven de handtekening >> klik op de rechtermuisknop
  4. Een keuzemenu verschijnt met de aangemaakte handtekeningen (tip: er is een aparte handleiding voor het aanmaken van de standaard handtekening in Outlook)
  5. Kies de gewenste handtekening
  6. De nieuwe handtekening staat in het bericht.
Pensioen Scan 2022
Bouw jij al op een slimme manier je pensioen op? Check nu in 2 minuten welke van de 8 pensioenopties voor jou een zorgeloze oude dag oplevert, met maximaal rendement én inzet van al je belastingvoordeel.
Pensioen Scan 2022
Bouw jij al op een slimme manier je pensioen op? Check nu in 2 minuten welke van de 8 pensioenopties voor jou een zorgeloze oude dag oplevert, met maximaal rendement én inzet van al je belastingvoordeel.
Lees ook…
Ben je een groot deel van je tijd kwijt aan steeds terugkerende werkzaamheden? Stel je eens voor dat je deze dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse of…
Wanneer je in Excel gegevens gebruikt die worden aangeleverd, zijn deze niet altijd in het formaat wat je zelf zou willen. Een voorbeeld is tekst die…
Vraag jij je weleens af hoe jouw organisatie er over 10 jaar uitziet? Is jouw team helemaal klaar voor de toekomst? Als ondernemer is het een flinke…