Gebruik meerdere e-mailhandtekeningen in Outlook
Menig ondernemer heeft meerdere petten op. Hij of zij is bijvoorbeeld ook voorzitter van een vereniging. In die hoedanigheid verstuurt hij ook e-mailberichten. Eigenlijk zou u dus meerdere handtekeningen moeten kunnen gebruiken. Dat kan in Microsoft Outlook!

Hoe werkt het?

  1. Open Microsoft Outlook
  2. Controleer of Microsoft Word als standaard e-mail editor is geselecteerd. Dit is te controleren door in het menu te kiezen voor >> Extra >> opties >> e-mailindeling >> vinkje aanzetten bij >> Microsoft Office Word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten

Wanneer deze instelling goed staat, kunt u de onderstaande werkwijze hanteren:

  1. Maak een nieuw e-mail bericht (CTRL+N)
  2. Een nieuw bericht wordt geopend en zet uw standaard handtekening onderin het bericht
  3. Beweeg de cursor boven de handtekening >> klik op de rechtermuisknop
  4. Een keuzemenu verschijnt met de aangemaakte handtekeningen (tip: er is een aparte handleiding voor het aanmaken van de standaard handtekening in Outlook)
  5. Kies de gewenste handtekening
  6. De nieuwe handtekening staat in het bericht.

 

Zakelijke financiering
Geen papierwinkel of businessplannen. Regel je zakelijke financiering nu volledig online en zonder gedoe.
Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Pensioen Scan 2022
Bouw jij al op een slimme manier je pensioen op? Check nu in 2 minuten welke van de 8 pensioenopties voor jou een zorgeloze oude dag oplevert, met maximaal rendement én inzet van al je belastingvoordeel.