Bij het versturen van mail kiest u zelf een onderwerp, maar bij ontvangen mail is het maar afwachten wat de verzender in de onderwerpregel zet. In Outlook kunt u dit zelf aanpassen. Handig, want daardoor vindt u ontvangen mail later snel terug.

Inhoudsopgave

Weet jij wat je moet doen bij een cyberaanval? Download nu de gratis whitepaper ‘Gehackt’ om hackers te slim af te zijn

OUTLOOK TIP

Onderwerpregel ontvangen mail wijzigen

Bij het versturen van mail kiest u zelf een onderwerp, maar voor ontvangen mail is het maar afwachten wat de verzender in het onderwerp zet.

Voor e-mailberichten die moeten worden bewaard (orders, projectcodes etc.) is het handig om deze in het onderwerp te zetten. Zo kunnen de berichten eenvoudig worden opgezocht, als deze later nodig zijn.

Werkwijze

Zo past u het onderwerp aan:

  • Open het e-mailbericht
  • Klik op het onderwerp
  • Pas het onderwerp aan
  • Sla het bericht op
  • Hetzelfde bericht staat nu weer in Outlook
  • Verplaats het bericht naar de daarvoor bestemde map

Aanvullende tips

Deze werkwijze werkt het best bij situaties waarbij een nummering wordt gebruikt.

Wanneer mail moet worden ingedeeld in groepen, bijvoorbeeld de groep klanten of leveranciers kan beter met categoriën worden gewerkt.

MKB steeds vaker slachtoffer van cybercrime. Download onze nieuwste whitepaper ‘Gehackt’ en ontdek wat te doen bij een cyberaanval.

Lees ook…
Als we het hebben over technologische ontwikkelingen, valt al snel het woord AI (Artificial Intelligence). Geen verrassing, want kunstmatige…
Steeds meer bedrijven maken gebruik van cloud computing. Werken in de cloud heeft voor jou als ondernemer bepaalde voordelen. Hier leggen we uit wat…
Is telefoneren met klanten, leveranciers, collega’s of andere zakelijke relaties een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden binnen jouw bedrijf?…
Telefonie is een essentieel communicatiemiddel voor jou als ondernemer. Het is een belangrijk kanaal voor je klantenservice en ondersteuning. Ook stelt…
i.s.m.
Glasvezel biedt veel voordelen, juist ook voor kleine bedrijven en start-ups. We zetten de belangrijkste pluspunten voor je op een…
De populariteit van VoIP blijft groeien: meer dan 90 procent van de Nederlandse bedrijven is al overgestapt op internetbellen. En dat is geen…