Hoewel het aantal bestanden waarmee u in Excel werkt meestal al beperkt is, toont de lijst "Onlangs geopende bestanden" er vaak nog minder. Daar kunt u iets aan doen.

Bepaal zelf aantal getoonde bestanden
Bij >> Onlangs geopende bestanden toont Excel standaard maar een beperkt aantal bestanden. U kunt het aantal bestanden in deze lijst instellen. Door deze op het maximaal aantal van 50 te zetten, hoeft u niet naar bestanden te zoeken.

Werkwijze
1. Druk op de >> Office knop
2. Kies voor >> Opties voor Excel
3. Selecteer de tab >> Geavanceerd
4. Ga in het rechter gedeelte van dit scherm naar het onderdeel >> Weergave
5. Stel bij >> Dit aantal onlangs geopende documenten weergeven in op het gewenste aantal. Het maximaal aantal bij deze instelling is 50

Werkinstructie met schermafdrukken bij Easy Template
Op de website van Easy Template is deze Microsoft Office tip uitgewerkt met duidelijke schermafdrukken. 

Deze tip is van toepassing op:
Microsoft Excel 2007

Verbeter Je Cashflow
Een populaire oplossing is factoring van je facturen. Probeer het uit met 1 factuur.
Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Zakelijke autoverzekering
Uitgebreide dekking, een uitstekende service en extra exclusieve collectieve korting via De Zaak. Benieuwd hoeveel jij kan besparen?
Lees ook…
Een goed CRM-systeem bespaart je direct tijd en zorgt voor meer rendement. Maar wat is het precies en waarom is het belangrijk? Hieronder beantwoorden…
Je moet er rekening mee houden dat minstens één keer per jaar je internetverbinding het “begeeft”. Oorzaak? Schade tijdens graafwerkzaamheden of het…
CRM staat voor Costumer Relationship Management en dient om jouw bedrijf te ondersteunen in interacties met klanten. Het is dus eigenlijk een…