Outlook Vandaag is een scherm dat alle onderdelen van Outlook in één keer toont. Zo heeft u een overzicht van de nieuwe e-mailberichten, de eerstvolgende afspraken in de agenda en de uit te voeren taken uit de takenlijst.

Snel inzicht in de belangrijkste ondernemerszaken: met de Top 3 Scans 2023 van De Zaak: de AOV Scan, de Aftrekposten Scan en de Pensioen Scan

Inhoudsopgave

Outlook Vandaag starten

Outlook Vandaag start u via een button op de werkbalk “Geavanceerd”. Deze werkbalk is niet altijd actief. Inschakelen doet u als volgt:

Inschakelen van de werkbalk “Geavanceerd”

  1. Start Outlook
  2. Kies in het menu voor >> Beeld
  3. Kies vervolgens voor >> Werkbalken
  4. Controleer of er vinkje staat voor >> Geavanceerd
  5. Als dat niet zo is, klik dan op >> Geavanceerd
  6. Klik op eerste afbeelding (links) op de werkbalk
  7. Het Outlook Vandaag scherm wordt geopend
  8. Op het Outlook Vandaag scherm wordt de agenda voor de komende tijd getoond. Ook de eerst komende en achterstallige taken en een link naar de belangrijkste e-mailmappen is zichtbaar.

Outlook vandaag instellen

Outlook Vandaag aanpassen

Wat er wordt weergegeven, kan worden ingesteld door op de knop >> Outlook Vandaag aanpassen te klikken.

Bij Outlook Vandaag kan worden ingesteld:

  • Outlook Vandaag als opstartscherm gebruiken
  • Welke mappen van Outlook moeten bij berichten worden getoond
  • Hoeveel dagen moet de agenda vooruit laten zien
  • Welke taken moeten worden getoond
  • In welke volgorde moeten de taken worden getoond
  • In welke stijl moet Outlook vandaag worden opgemaakt (lay-out)

Deze tip is van toepassing op: Microsoft Outlook 2007

Is jouw pensioenpot al gevuld een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Lees ook…
Iedereen die in Word met nummering in documenten werkt voor hoofdstukken en paragrafen loopt er vroeg of laat tegenaan: de nummering geeft ‘ineens’ een…
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat kunstmatige intelligentie de manier waarop werken ingrijpend verandert. Als ondernemer is het…
Succesvolle organisaties leveren kwaliteit, werken graag efficiënt en zijn innovatief. Maar hoe zit het dan met het afval dat vrijkomt? Denk…
Hybride werken is in veel organisaties de norm geworden. Mensen werken op kantoor én vanuit huis. Dat kan voordelen opleveren op het gebied van…
Vrijwel iedereen gebruikt WhatsApp om berichten te sturen. Maar wist je dat je de app veel meer kunt personaliseren dan veel mensen doen? Zo kun je…