In de Cloud een back-up van jouw bestanden en data
Een computercrash waardoor opgeslagen informatie niet langer toegankelijk is, kan zeker voor bedrijven funest zijn. Het op deze manier verliezen van cruciale bestanden was voorheen een reële bedreiging voor een onderneming, maar kan tegenwoordig eenvoudig worden afgewend door met de Cloud te werken.
Doordat er steeds updates van je in de Cloud opgeslagen documenten worden gemaakt, zijn recente bewerkingen altijd direct opvraagbaar. Mocht er iets misgaan tijdens het werk, dan hoef je dus niet te vrezen voor dataverlies. Het op dergelijke wijze bewaren van digitale bestanden heeft als pluspunt dat deze ook niet gevoelig zijn voor diefstal of brand. Doordat wijzigingen in de gegevens automatisch worden bijgewerkt, is handmatige opslag zelfs geheel overbodig.
Met Mijn Zaak kan je bovendien gebruikmaken van een extra veiligheidsbuffer. Om het kwijtraken van bedrijfsinformatie te allen tijde te voorkomen, kunnen wij uw ICT-omgeving desgewenst preventief onderhouden. Hierdoor is de hard- en software van jouw onderneming continu up-to-date.
Lees ook: