Categorieën

Mits goed ingezet, is e-mail een effectief marketingmiddel. Wat er allemaal bij komt kijken om e-mail goed in te zetten om je bedrijfsresultaat te verbeteren, lees je in deze themapocket. Hoe maak je goede teksten voor een e-mailing? Met welke regels moet je rekening houden? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aankomt bij de ontvanger? Hoe bereid je een e-mailing goed voor, wat is het belang van testen en hoe meet je de resultaten?

Mits goed ingezet, is e-mail een effectief marketingmiddel. Wat er allemaal bij komt kijken om e-mail goed in te zetten om je bedrijfsresultaat te verbeteren, lees je in deze themapocket. Hoe maak je goede teksten voor een e-mailing? Met welke regels moet je rekening houden? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aankomt bij de ontvanger? Hoe bereid je een e-mailing goed voor, wat is het belang van testen en hoe meet je de resultaten?

Inhoud

Hoofdstuk 1 Een effectief marketingmiddel

Hoofdstuk 2 Nadenken!

Hoofdstuk 3 Voorbereiding

Hoofdstuk 4 Optimalisatie

Hoofdstuk 5 Juridische zaken

Over de auteur:

Marc Borgers is partner bij Borgers&Straathof (www.borgersenstraathof.com) en co-auteur van het boek ‘Succesvolle e-mailmarketing’. Hij is tevens oprichter en erelid van de Nederlandse e-mail associatie. Borgers studeerde Bedrijfskunde aan de RijksUniversiteit Groningen. Momenteel houdt hij zich, via zijn bedrijf Borgers&Straathof, bezig met het adviseren over en optimaliseren van strategie en resultaten op het gebied van (online) dialogue marketing, eCRM en e-mailmarketing. Internationaal en nationaal. Bedrijven als Vodafone, KLM, ANWB, Parship, Exact, Pon, ABN AMRO/Florius, Macintosh Retail en anderen maken van zijn diensten gebruik. Marc Borgers is o.a. managing director geweest van RapidSugar en Veritate. Borgers is een veelgevraagde trainer en spreekt regelmatig op (internationale) seminars en congressen.

Lees ook…
Een verkoopproces kent een aantal vaste stappen. Wanneer je die goed doorloopt, vergroot je de kans op een geslaagde verkoop. In dit artikel…
In je marketingplan omschrijf je gedetailleerd hoe je jouw producten en diensten onder de aandacht van je potentiële klanten wilt…
Veel ondernemers hebben een idee, schrijven zich in bij de KvK, gaan aan de slag met ondernemen, maar slaan een belangrijke stap over. Want, leuk dat…

top 11 Must Read Belastingtips 2023

Belangrijkste Belastingwijzigingen + Adviezen 2023 om zeker te zijn van maximaal belastingvoordeel.