Categorie - E-mailmarketing

Een dag vrij, weg voor werk, vakantie, ziekte of een tijdelijke bedrijfssluiting. Om welke reden je ook afwezig bent, een out of office instellen is…
Outlook kent vanaf versie 2013 een functie ‘onbelangrijke mail’. Dit is een zelflerende functie, maar ben je het wel eens met Outlook? Zo schakel je de…
Wil je zeker weten dat je e-mailings in de inbox van de ontvanger komen? Zorg er dan voor dat ze niet als spam worden gezien. Dat blijkt in de praktijk…
Een goed opgebouwde database met e-mailadressen is een van de succesfactoren van geslaagde e-mailmarketing. Voor adressen hoef je niet direct bij een…
Het versturen van commerciële e-mail naar consumenten en bedrijven is aan nogal wat regels gebonden. Hieronder een beknopte uitleg over waar je…
Je e-mails bij klanten en relaties bezorgen, wordt steeds lastiger. Spamfilters houden veel berichten tegen, terwijl je het volste recht hebt om…
Wil je een mailing versturen, adresstickers maken of een verhuisbericht versturen? Dan kun je de adressen vanuit Outlook exporteren naar…
“Het versturen van ongevraagde zakelijke e-mail is wettelijk verboden. Moet ik nu voor élk zakelijk e-mailbericht toestemming hebben gekregen van de…
Direct mail bevat vaak te veel tekst, is te saai, spreekt niet aan of bevat een verkeerde aanbieding. Wat voor brief stuur je naar je klanten? Deze 7…