Als je nieuwe kantoormeubelen gaat aanschaffen, zal je merken dat het aanbod groot is. Maar voor welke meubels moet je kiezen? Bij de aanschaf van nieuwe kantoormeubelen is het altijd slim om de kwaliteit voor ogen te houden. De kantoormeubelen leveren een belangrijke bijdrage aan de productiviteit op de werkvloer. Door te investeren in kwalitatief goede kantoormeubelen investeer je dus indirect in betere werkresultaten.

Inhoudsopgave

Snel inzicht in de belangrijkste ondernemerszaken: met de Top 3 Scans van De Zaak: de AOV Scan, de Aftrekposten Scan en de Pensioen Scan

Unieke verstelbare bureaus 

Wie een kantoorbaan heeft, zal al gauw veel uren zittend doorbrengen. Dit was voorheen altijd een logisch gevolg van werkzaam zijn op een kantoor. Maar dat is met de komst van het zit sta bureau niet langer het geval. Met dit unieke bureautype hoeven werknemers namelijk niet meer hele dagen zittend door te brengen. Dit bureau biedt de mogelijkheid om de werkdag deels staand door te brengen. Het bureau is namelijk heel snel en eenvoudig te verstellen. Hierdoor kun je binnen een handomdraai het bureau op de gewenste hoogte instellen. Hele dagen zittend doorbrengen is niet goed voor de gezondheid. Dus wil je hier als werkgever iets aan doen? Investeer dan in dit unieke verstelbare bureautype!

ARBO richtlijnen voor kantoormeubelen

Als werkgever wil je uiteraard dat jouw werknemers comfortabel hun werkzaamheden kunnen verrichten. Maar hoe zorg je hiervoor? Door te investeren in een ergonomische bureaustoel. Dit type bureaustoel is voorzien van een speciaal ARBO keurmerk. Dit houdt in dat er met deze bureaustoel een optimale zithouding gecreëerd kan worden. Zo kan bijvoorbeeld de rugleuning op diverse manieren versteld worden. En ook de armleuningen kun je verstellen. Je lichaamshouding moet tijdens het verrichten van werkzaamheden goed zijn. Is dit niet het geval? Dan zal je hier op den duur rug- en nekklachten door gaan ervaren. Het is daarom altijd belangrijk om te investeren in kantoormeubelen die aan de ARBO richtlijnen voldoen. Zo weet je zeker dat er in een goede werkhouding gewerkt kan worden.

Andere praktische kantooraccessoires 

Bureaustoelen en bureaus zijn een belangrijk onderdeel van de kantoorinrichting. Je kunt ook wel stellen dat deze meubelstukken de basis van het geheel vormen. Maar er zijn nog meer kantoormeubelen en kantooraccessoires die in een kantoorinrichting onmisbaar zijn. Neem bijvoorbeeld een mooie stijlvolle prullenbak. Deze praktische kantooraccessoire kan in geen enkele kantoorruimte ontbreken. Of wat dacht je van een dossierkast? Dit kantoormeubel is eveneens onmisbaar in een kantoorruimte. Zonder een mooie dossierkast zal al het rondslingerende papierwerk voor chaos zorgen. En dat is nou net iets dat je niet op de werkvloer wilt hebben. Vergeet bij de aanschaf van een bureau of een bureaustoel dus de overige kantooraccessoires niet!

Is jouw pensioenpot al gevuld een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Lees ook…
Als startende ondernemer is het belangrijk om op te vallen tussen je concurrenten en potentiële klanten aan te trekken. Het budget kan echter een…
Naarmate de zakenwereld zich blijft ontwikkelen, moeten ondernemers afgestemd blijven op het opkomende talent dat de toekomst vorm zal geven. Eén zo’n…
Welkom bij deze korte handleiding over het gebruik van creditcards! In dit artikel gaan we je laten zien hoe je op een verantwoorde en effectieve…
Het dak van je bedrijfspand is van essentieel belang voor de bescherming van je activa en werknemers. Het proactief nemen van preventieve maatregelen…
Heb jij veel sieraden in bezit en wil je graag wat meer organisatie zodat je gemakkelijk jouw gewenste paar oorbellen terug kan vinden? Lees dan deze…
In de huidige snel veranderende werkomgeving is het tevreden houden van werknemers cruciaal voor het succes van je bedrijf. Tevreden werknemers zijn…