Categorieën

Als je nieuwe kantoormeubelen gaat aanschaffen, zal je merken dat het aanbod groot is. Maar voor welke meubels moet je kiezen? Bij de aanschaf van nieuwe kantoormeubelen is het altijd slim om de kwaliteit voor ogen te houden. De kantoormeubelen leveren een belangrijke bijdrage aan de productiviteit op de werkvloer. Door te investeren in kwalitatief goede kantoormeubelen investeer je dus indirect in betere werkresultaten.

Inhoudsopgave

Snel inzicht in de belangrijkste ondernemerszaken: met de Top 3 Scans van De Zaak: de AOV Scan, de Aftrekposten Scan en de Pensioen Scan

Unieke verstelbare bureaus 

Wie een kantoorbaan heeft, zal al gauw veel uren zittend doorbrengen. Dit was voorheen altijd een logisch gevolg van werkzaam zijn op een kantoor. Maar dat is met de komst van het zit sta bureau niet langer het geval. Met dit unieke bureautype hoeven werknemers namelijk niet meer hele dagen zittend door te brengen. Dit bureau biedt de mogelijkheid om de werkdag deels staand door te brengen. Het bureau is namelijk heel snel en eenvoudig te verstellen. Hierdoor kun je binnen een handomdraai het bureau op de gewenste hoogte instellen. Hele dagen zittend doorbrengen is niet goed voor de gezondheid. Dus wil je hier als werkgever iets aan doen? Investeer dan in dit unieke verstelbare bureautype!

ARBO richtlijnen voor kantoormeubelen

Als werkgever wil je uiteraard dat jouw werknemers comfortabel hun werkzaamheden kunnen verrichten. Maar hoe zorg je hiervoor? Door te investeren in een ergonomische bureaustoel. Dit type bureaustoel is voorzien van een speciaal ARBO keurmerk. Dit houdt in dat er met deze bureaustoel een optimale zithouding gecreëerd kan worden. Zo kan bijvoorbeeld de rugleuning op diverse manieren versteld worden. En ook de armleuningen kun je verstellen. Je lichaamshouding moet tijdens het verrichten van werkzaamheden goed zijn. Is dit niet het geval? Dan zal je hier op den duur rug- en nekklachten door gaan ervaren. Het is daarom altijd belangrijk om te investeren in kantoormeubelen die aan de ARBO richtlijnen voldoen. Zo weet je zeker dat er in een goede werkhouding gewerkt kan worden.

Andere praktische kantooraccessoires 

Bureaustoelen en bureaus zijn een belangrijk onderdeel van de kantoorinrichting. Je kunt ook wel stellen dat deze meubelstukken de basis van het geheel vormen. Maar er zijn nog meer kantoormeubelen en kantooraccessoires die in een kantoorinrichting onmisbaar zijn. Neem bijvoorbeeld een mooie stijlvolle prullenbak. Deze praktische kantooraccessoire kan in geen enkele kantoorruimte ontbreken. Of wat dacht je van een dossierkast? Dit kantoormeubel is eveneens onmisbaar in een kantoorruimte. Zonder een mooie dossierkast zal al het rondslingerende papierwerk voor chaos zorgen. En dat is nou net iets dat je niet op de werkvloer wilt hebben. Vergeet bij de aanschaf van een bureau of een bureaustoel dus de overige kantooraccessoires niet!

Is jouw pensioenpot al gevuld een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Lees ook…
Ben jij voornemens je zaak opnieuw in te richten, dan is het allang niet meer zo als dat dit jaren het geval was en de meeste kantoren saai en echt…
Veiligheid op de werkplek is een belangrijk punt van zorg voor werkgevers en werknemers. Lockout Tagout (LOTO) is een essentieel hulpmiddel geworden om…
Als je thuiswerkt als ondernemer maakt het niet uit of je een zakelijk- of particulier energiecontract afsluit. De voorwaarden zijn in 2019 door de…
Als het aankomt op verfklussen binnen- of buitenshuis, wil je natuurlijk verzekerd zijn van een strak en duurzaam…
Nieuwe bedrijven moeten goed nadenken over hoeveel energie ze nodig hebben voordat ze kiezen tussen een energiepakket voor kleine of grote bedrijven….
Het belang van een sterke branding voor jouw bedrijf kan niet worden overschat. Een sterke branding is niet alleen een logo, een kleurenpalet en een…