Inhoudsopgave
Klanten communiceren vaak met behulp van weeknummers over nieuwe afspraken of deadlines. Een overzicht van die weeknummers in je agenda voorkomt dat je dit telkens weer moet opzoeken. Met behulp van deze simpele tips kun je dit gemakkelijk doorvoeren in je Outlook-agenda en bespaar je tijd.
Werkinstructie voor weeknummers
- Ga naar >> Bestand
- Klik op >> Opties
- Selecteer >> Agenda
- Ga naar onderdeel >> Opties weergeven
- Zet een vinkje bij >> Weeknummers weergeven in de maandweergave en in de datumnavigator
- Druk op >> OK
De weeknummers worden nu getoond in de datumnavigator.
Weeknummers in agenda
De weeknummers worden ook getoond in de maandweergave in de agenda.
- Ga naar tab >> Start
- Klik op >> Maand in de groep >> Schikken
- De weeknummers worden nu getoond in je agenda
Werkinstructie met schermafdrukken
Dit artikel is geschreven met behulp van Easy Learning. Op de website van Easy Learning is deze Microsoft Office tip verder uitgewerkt met duidelijke schermafdrukken.
Deze tip is van toepassing op:
- Microsoft Outlook 2010, 2013 en 2016.
Tip! Essentiële (of handige) ondernemerszaken: Bedrijfsverzekeringen (zoals bijvoorbeeld een beroepsaansprakelijkheidsverzekering), een boekhouder of belastingadviseur die je helpt met jouw administratie en/of belastingaangiftes, incassobureau inschakelen voor je openstaande facturen, een professionele website laten maken of een gratis tankpas via De Zaak afsluiten.