Voor een brief op papier gebruikt(e) u waarschijnlijk een huisstijl. In Outlook kunt u voor uw e-mail gepersonaliseerde handtekeningen invoeren, zodat die automatisch onder aan uw bericht worden toegevoegd. U kunt er een logo aan toevoegen en - handig! - uw sociale media accounts.

Inhoudsopgave

Snel inzicht in de belangrijkste ondernemerszaken: met de Top 3 Scans van De Zaak: de AOV Scan, de Aftrekposten Scan en de Pensioen Scan

Deze tip is van toepassing op:

  • Microsoft Outlook 2010-2013

Voorbereiding

  • Denk goed na over de weer te geven informatie
  • Wel of geen functie vermelden
  • Internationale weergave telefoonnummers
  • Wat is de policy met betrekking tot mobiele nummers
  • Wel of geen disclaimer

Werkwijze

  • Open Microsoft Outlook
  • Kies voor >> Bestand
  • Kies voor >> Opties
  • Klik op >> E-mail
  • Klik op >> Handtekeningen
  • Het scherm met de handtekeningen verschijnt
  • In dit scherm kunnen de handtekeningen worden aangemaakt en gewijzigd

Bepalen welke handtekening wordt gebruikt

Aan de rechterkant van dit scherm kan per e-mailaccount worden ingesteld welke
handtekening wordt gebruikt. Om te voorkomen dat wij een lange e-mailwisseling de
helft van de informatie handtekeningen zijn, kun je de antwoorden op een mail een
andere handtekening meegeven in Outlook
Voordelen
Naast je naam en bedrijfsgegevens wordt meestal wel de website genoemd. Maar een
Twitter of Facebook vermelding blijft vaak achterwege. Voeg deze gegevens aan de
automatische handtekening in Outlook, zodat ook de nieuwe marketing kanalen worden
meegenomen.

Over de auteur

Easy Learning levert via de website gratis computertips voorzien van handige schermafdrukken, voorbeeldbestanden en filmpjes. Easy Learning is leverancier van Online trainingen. Met Microsoft Office E-learning cursussen studeer je in je eigen tempo en tijd.

Is jouw pensioenpot al gevuld een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Lees ook…
Iedereen die in Word met nummering in documenten werkt voor hoofdstukken en paragrafen loopt er vroeg of laat tegenaan: de nummering geeft ‘ineens’ een…
Succesvolle organisaties leveren kwaliteit, werken graag efficiënt en zijn innovatief. Maar hoe zit het dan met het afval dat vrijkomt? Denk…
Hybride werken is in veel organisaties de norm geworden. Mensen werken op kantoor én vanuit huis. Dat kan voordelen opleveren op het gebied van…
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat kunstmatige intelligentie de manier waarop werken ingrijpend verandert. Als ondernemer is het…