Deze tip is van toepassing op:
- Microsoft Outlook 2010-2013
Voorbereiding
- Denk goed na over de weer te geven informatie
- Wel of geen functie vermelden
- Internationale weergave telefoonnummers
- Wat is de policy met betrekking tot mobiele nummers
- Wel of geen disclaimer
Werkwijze
- Open Microsoft Outlook
- Kies voor >> Bestand
- Kies voor >> Opties
- Klik op >> E-mail
- Klik op >> Handtekeningen
- Het scherm met de handtekeningen verschijnt
- In dit scherm kunnen de handtekeningen worden aangemaakt en gewijzigd
Bepalen welke handtekening wordt gebruikt
Aan de rechterkant van dit scherm kan per e-mailaccount worden ingesteld welke
handtekening wordt gebruikt. Om te voorkomen dat wij een lange e-mailwisseling de
helft van de informatie handtekeningen zijn, kun je de antwoorden op een mail een
andere handtekening meegeven in Outlook
Voordelen
Naast je naam en bedrijfsgegevens wordt meestal wel de website genoemd. Maar een
Twitter of Facebook vermelding blijft vaak achterwege. Voeg deze gegevens aan de
automatische handtekening in Outlook, zodat ook de nieuwe marketing kanalen worden
meegenomen.
Over de auteur
Easy Learning levert via de website gratis computertips voorzien van handige schermafdrukken, voorbeeldbestanden en filmpjes. Easy Learning is leverancier van Online trainingen. Met Microsoft Office E-learning cursussen studeer je in je eigen tempo en tijd.