- PARTNERCONTENT - Nieuwe betaaloplossing Click to Pay met Visa vereenvoudigt de betaalprocessen en de check-out in webshops aanzienlijk. Het resultaat: gemakkelijke, snelle en veilige betalingen vergroten de kans op een hogere omzet door minder verlaten online winkelmandjes.

Inhoudsopgave

De online omzet groeide enorm de afgelopen jaren, mede dankzij de sluiting van de fysieke winkels als gevolg van de pandemie. Het betalingsproces van online aankopen ging echter niet altijd even gemakkelijk: ingewikkelde processen zoals het invullen van contact-, adres- en transactiegegevens maakte het moeilijker. Met Click to Pay met Visa is online betalen voortaan gemakkelijker, veiliger en vooral sneller.

Hoe werkt Click to Pay met Visa precies?

Click to Pay werkt in twee simpele stappen: eenmalig registreren en daarna gemakkelijk, snel en veilig betalen. Consumenten activeren Click to Pay met Visa door zich eenmalig te registreren. Daarna is het invoeren van extra gegevens of wachtwoorden niet meer nodig. Consumenten kunnen dan eenvoudig gebruik maken van de digitale check-out-oplossing voor credit- en debetkaarten.

Ondernemers kunnen op www.visa.nl alle informatie vinden die zij nodig hebben om Click to Pay met Visa snel en gemakkelijk in hun webshop te integreren. Al met al wordt het afrekenen in online shops en in apps een stuk eenvoudiger en behoren tijdrovende, ingewikkelde betaalprocessen voortaan tot het verleden. Online betalingen met credit- of debetkaarten via Click to Pay met Visa worden ondersteund door diverse internationale kaartaanbieders.

Consumenten profiteren op meerdere vlakken

Wanneer je je voor de eerste keer registreert voor Click to Pay met Visa worden de betalings- en contactgegevens slechts één keer ingevoerd. De informatie wordt veilig opgeslagen met behulp van een meervoudige beveiligingsprocedure en token-technologie.

Consumenten kunnen in elke deelnemende winkel wereldwijd met elk apparaat – mobiele telefoon, tablet of laptop – met slechts een paar clicks winkelen zonder een nieuw account aan te hoeven maken. Het is niet nodig om betalings- en contactgegevens in te voeren tijdens de check-out door de consument, zelfs niet als het de eerste aankoop in de betreffende winkel is.

De voordelen voor ondernemers

Als webshop met Click to Pay zorg je er als onderemers voor dat klanten of zelfs gasten gemakkelijk kunnen betalen met de snelle check-out-oplossing – voor een vlotte winkelervaring en minder vergeten of achtergelaten winkelmandjes. Ondernemers die Click to Pay in hun online shops aanbieden, profiteren dus op verschillende manieren: enerzijds door de integratie van een moderne gebruikerservaring in het betaalproces en anderzijds door de mogelijkheid van meer aankooptransacties, wat zich kan uiten in een hogere omzet. Visa rekent geen extra kosten voor Click to Pay-transacties, wat de oplossing toegankelijk maakt voor elke ondernemer en kaarthouder.

Innovaties door Visa

Click to Pay met Visa is wederom een voorbeeld van voortdurende innovatie en staat symbool voor de bedrijfsfilosofie die Visa nastreeft. De nadruk ligt hierbij op digitale oplossingen die het betalingsproces vereenvoudigen en waarbij kaarthouders de mogelijkheid krijgen om te kiezen voor de betalingsmogelijkheid die zij het prettigst vinden. Het doel van Visa is om het digitale betaallandschap zo toegankelijk, gebruiksvriendelijk en veilig mogelijk te maken – met Click to Pay met Visa zet Visa weer een nieuwe stap in deze richting.

Heb je interesse? Neem contact op met je provider en gebruik de gemakkelijke check-out-oplossing voor jouw webshop. Meer informatie en hoe je Click to Pay met Visa in jouw online shop kunt integreren, vind je op https://www.visa.nl/word-partner-van-ons/clicktopay.html.

 

Is jouw pensioenpot al gevuld voor een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Foto van Nanda den Hartog

Nanda den Hartog

Als redactiecoördinator bij De Zaak zorg ik ervoor dat er dagelijks interessante artikelen voor ondernemers op onze website staan en ben ik de drijvende kracht achter het weekoverzicht. Dat ik zelf ondernemer ben geweest komt daarbij goed van pas. Door deze ervaring en mijn redactionele skills begrijp ik op welke informatie en tips ondernemers écht zitten te wachten.
Lees ook…
Heb je binnenkort een belangrijke pitch en voel je de zenuwen al opkomen? Geen zorgen, je bent niet de enige. Spreken voor een groep kan spannend zijn,…
Consumenten maken gebruik van allerlei digitale kanalen als ze winkelen. Van fysieke winkels tot webshops, sociale media en apps. En overal staan…
Een bos bloemen, een fles wijn of een standaard cadeaubon: het zijn nog altijd veelvoorkomende personeelscadeaus. Goed bedoeld, maar vaak snel…
Heb je slecht geslapen? Een lange werkdag voor de boeg? Of heb je het idee dat je al dagen op kantoor zit en nog wel even door moet gaan? Dan is een…
Een website is tegenwoordig zo gemaakt met een CMS zoals dat van WordPress of Wix. En ook voor een complete webshop kun je terecht bij zogenaamde “out…
Een van de grootste irritaties op het werk is een gebrekkige internetverbinding. Geen enkele werknemer vindt het leuk als het werk wordt vertraagd…