Inhoudsopgave

Gratis e-book met tips voor een vlotte jaarafsluiting en effectiever budgetteren

Voor goed financieel beheer is een totaalbeeld van de uitgaven cruciaal. Dat geldt al helemaal wanneer de jaarafsluiting nadert. Elke CFO wil last-minute verrassingen voorkomen en zich gedegen kunnen voorbereiden op het nieuwe jaar, met betrouwbare prognoses, inzicht in de cashflow en slim uitgavenbeheer.

Het gratis e-book van Payhawk bevat interviews met CFO’s die tips geven om het jaar transparant, met minder stress én veel sneller af te sluiten. Het e-book beschrijft verder veel voorkomende fouten van finance teams als het gaat om jaarrekeningen en btw-aangiftes en staan er handige tips in voor data-gestuurde budgetplanning. Ook bevat het een nuttige checklist voor de afsluiting van de financiële maand, het kwartaal of het jaar. Download het gratis e-book hier

 

 

Is jouw pensioenpot al gevuld voor een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Foto van Nanda den Hartog

Nanda den Hartog

Als redactiecoördinator bij De Zaak zorg ik ervoor dat er dagelijks interessante artikelen voor ondernemers op onze website staan en ben ik de drijvende kracht achter het weekoverzicht. Dat ik zelf ondernemer ben geweest komt daarbij goed van pas. Door deze ervaring en mijn redactionele skills begrijp ik op welke informatie en tips ondernemers écht zitten te wachten.
Lees ook…
Wanneer je een bedrijf runt en dit succesvol is, dan is het heel leuk om dit succes te delen en te vieren. Vaak vindt dit aan het einde van het jaar…
Weten wat consumenten van je bedrijf denken is ontzettend belangrijk. Het helpt je om je marketing aan te passen, meer klanten te bereiken en je omzet…
Of je nou zelfstandige bent of een bedrijf runt, een goede telefoon voor de zaak kan je werk vereenvoudigen. Over het algemeen wordt het afgeraden om…
In een wereld die steeds bewuster wordt van het milieu en klimaatverandering, is duurzaam ondernemen geen optie meer, maar een noodzaak….
Branding is vandaag de dag steeds belangrijker als het gaat om marketing. Mensen willen zich kunnen identificeren met een bedrijf en ook weten waar het…
In de huidige tijd, waarin digitale technologieën de overhand hebben, lijken traditionele promotiematerialen zoals flyers en stickers een beetje…