Fintech unicorn Payhawk opent in Amsterdam AMSTERDAM, maandag 5 september 2022 – De internationaal succesvolle fintech Payhawk opent een kantoor in Amsterdam. Payhawk biedt een betaalkaart in combinatie met financiële software om de zakelijke uitgaven van medewerkers efficiënt te verwerken. De succesvolle unicorn uit Bulgarije wil met een lokaal kantoor de groei in Nederland versnellen door optimaal te kunnen inspelen op de lokale markt.

Inhoudsopgave

Payhawk biedt klanten een cashback op alle uitgaven via Payhawk’s Commercial Visa Card tot de hoogte van het Payhawk abonnement. Er is geen enkele andere aanbieder van vergelijkbare dienstverlening die dit voordeel biedt.

Focus op Benelux

Voor Payhawk is de Benelux een belangrijke regio. Deze uitbreiding in het kantorennetwerk is onderdeel van de groeistrategie, die werd aangekondigd tijdens de meest recente investeringsronde (serie B) toen investeerders voor 100 miljoen US dollar inlegden bij de fintech met het hoofdkantoor in Londen. Toen is Amsterdam nadrukkelijk, naast Parijs en New York, genoemd als stad waar vanuit de verdere groei zal worden gerealiseerd.

Payhawk werkt niet alleen aan de groei van het aantal gebruikers van de betaalkaart (met partner Visa) en het daarbij behorende digitale platform, maar wil ook de inzet van het platform door medewerkers verhogen door steeds meer functies toe te voegen. Dus gaat er veel aandacht uit naar productontwikkeling en het uitbreiden van het productportfolio.

Customer first

Op basis van solide ‘capital funding’ is Payhawk uitstekend in staat om bedrijven de gelegenheid te geven om effectief en efficiënt onkostenvergoedingen uit te betalen en medewerkers te laten betalen voor bijvoorbeeld abonnementen, reiskosten en representatiekosten. Deze dienstverlening biedt Payhawk grensoverschrijdend aan in meer dandertig landen.

Sander van Prooijen, Commercieel Directeur Benelux, zegt: “En we blijven de focus leggen op productontwikkeling. De gesprekken die het team van Payhawk heeft met klanten en partners zijn de basis om te blijven innoveren. We zullen onze dienstenportfolio verder uitbreiden en met steeds meer partijen in het eco-systeem tot samenwerking overgaan. Daarmee zal onze dienstverlening steeds completer zijn.”

Kantoor Amsterdam

Het kantoor van Payhawk Amsterdam is gevestigd aan de Weesperstraat in een WeWork office, zoals dat het geval is in de meeste landen waar Payhawk actief is. Met kantoren in zeven markten opereert Payhawk inmiddels in meer dan 30 verschillende landen. Dit maakt Payhawk geografisch breed inzetbaar in vergelijking met andere dienstverleners in dit domein.

Vanuit het kantoor in Amsterdam werkt een divers team dat actief ondersteuning biedt aan de klanten en gebruikers van de Payhawk Visa card. Om continu te werken aan de verbetering van de dienstverlening gebruikt ook het team in Amsterdam een 360-graden feedback systeem om het product continu verder te ontwikkelen op basis van de wensen van gebruikers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Lees ook…
Ben je tot de conclusie gekomen dat je een zakelijke financiering nodig hebt? Dan kunnen wij ons voorstellen dat je zo snel mogelijk een aanvraag in…
Steeds meer ondernemers willen duurzaam ondernemen. Op die manier zetten ondernemers zich in voor een duurzame wereld op het gebied van de…
Payhawk, het platform voor uitgavenbeheer dat bedrijfskaarten, betalingen en factuurbeheer combineert, introduceert vandaag het Payhawk Solution…
Als particulier of als bedrijf heb je soms te maken met fiscale vraagstukken. Zowel bij fiscaal strafrecht, fiscale planning en andere belastingzaken…
AMSTERDAM [20 april 2023] – FM Dag 2023, hét event voor CFO’s en financieel managers, stond dit jaar in het teken van ‘focus on value’. “In…
Als professional is een veilige werkplek een must. Valbeveiliging voor als je aan de slag gaat op het dak is, daarom ook meer dan belangrijk. Je werkt…