Partner van De Zaak

Logo BA

Business Accelerator

Bij Business Accelerator van groei expert Sander Klos (sanderklos.com) weten wij dat je als ondernemer onstopbaar wilt zijn. Om dat te kunnen bereiken heb je een groeisysteem nodig dat de turbo op je bedrijfsgroei zet. Het probleem is dat je nu geen roadmap hebt voor groei waardoor je ook je team niet mee kunt nemen in dat plan. En dat is frustrerend. Wij geloven dat het anno 2023 niet nodig is om zelf het wiel opnieuw uit te vinden. Wij begrijpen hoe frustrerend is wanneer je geen plan/systeem voor groei hebt. Daarom hebben wij al meer dan 1400 ondernemers geholpen om hun bedrijf te laten groeien met een bewezen groeisysteem. Wil je aanmelden voor het webinar, doe dat hier.

ARTIKELEN MOGELIJK GEMAAKT DOOR ONZE PARTNER
Als mkb-ondernemer ken je de uitdagingen van het ondernemerschap maar al te goed. Je hebt je bedrijf opgebouwd met passie en harde arbeid, maar nu…
Winst maken: het is meer dan een financiële doelstelling; het is de levensader van je onderneming. Maar wat als je bedrijf groeit in omzet en toch…
Het leven van een ondernemer kan intens zijn. Je wilt alles uit je bedrijf halen en er ook zijn voor je familie en vrienden. En niet te vergeten: af en…
In een tijd waarin werknemers steeds vaker moeite hebben de balans te vinden tussen werk en privé, is het verhogen van de vitaliteit in je bedrijf…
Positionering is een belangrijk aspect van marketing en branding. Het bepaalt hoe een merk, product of organisatie wordt waargenomen in de ogen van de…
Niemand wordt blij van lastige klanten. Toch is het iets waar veel ondernemers vroeg of laat mee te maken krijgt. Misschien is de kritiek die je…
Wat maakt jouw bedrijf in de ogen van klanten zo bijzonder dat zij voor jou kiezen en niet voor de concurrent? Ofwel: wat is je onderscheidend…
Ruim één op de drie mkb-bedrijven is op de een of andere manier actief op de internationale markt. Misschien twijfel jij of je ook je geluk over de…
Efficiënt voorraadbeheer bereik je met de perfecte balans. Aan de ene kant wil je geen nee verkopen aan je klanten. En aan de andere kant wil je je…
Door middel van KPI’s (kritieke prestatie-indicatoren) meet je hoe ver je op weg bent om een bepaald doel te bereiken. Dat doel kan van alles zijn….