Uw eigen briefpapier maken, uw huisstijl in een sjabloon zetten, een automatische inhoudsopgave: het kan allemaal in Word. Deze 5 tips van Easy Template laten zien hoe het moet.

Snel inzicht in de belangrijkste ondernemerszaken: met de Top 3 Scans van De Zaak: de AOV Scan, de Aftrekposten Scan en de Pensioen Scan

Inhoudsopgave

1. Maak uw eigen briefpapier

Briefpapier laten drukken kan prijzig zijn en als uw bedrijfsgegevens veranderen, moet u hele stapels ongebruikt weggooien. U kunt het met Word ook zelf maken. Lees de volledige tip »

2. Zet zelf uw huisstijl in een Word-sjabloon

In Word kunt u kant-en-klare sjablonen gebruiken die zijn voorzien van uw eigen logo en/of huisstijl. U hoeft documenten dan niet steeds opnieuw te maken en ze openen automatisch als nieuw document. Lees de volledige tip »

3. Werk met WordLook

Met WordLook maakt u in twee klikken Word-documenten, zoals brieven, faxen e.d., die automatisch worden gevuld met de gegevens van uw contactpersonen uit Microsoft Outlook. Lees de volledige tip »

4. Laat Word automatisch inhoudsopgave maken

Een document dat groter is dan 10 pagina’s en is onderverdeeld in hoofdstukken, moet eigenlijk zijn voorzien van een inhoudsopgave. Word kan dat automatisch, sneller en foutloos. Lees de volledige tip »

5. Zoek in Word met jokers

In een (groot) document zoeken naar een bepaalde naam of naar een woord waarvan u niet precies weet hoe het is gespeld, is lastig. Jokers kunnen helpen. Lees de volledige tip »

Tip! Essentiële (of handige) ondernemerszaken: Bedrijfsverzekeringen (zoals bijvoorbeeld een beroepsaansprakelijkheidsverzekering), een boekhouder of belastingadviseur die je helpt met jouw administratie en/of belastingaangiftes, incassobureau inschakelen voor je openstaande facturen, een professionele website laten maken of een gratis tankpas via De Zaak afsluiten.

Is jouw pensioenpot al gevuld een zorgeloze oude dag? Check binnen 2 minuten welke pensioenopties voor jou (fiscaal) het beste zijn. Start de gratis Pensioen Scan van De Zaak.

Lees ook…
Hybride werken is in veel organisaties de norm geworden. Mensen werken op kantoor én vanuit huis. Dat kan voordelen opleveren op het gebied van…
Iedereen die in Word met nummering in documenten werkt voor hoofdstukken en paragrafen loopt er vroeg of laat tegenaan: de nummering geeft ‘ineens’ een…
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat kunstmatige intelligentie de manier waarop werken ingrijpend verandert. Als ondernemer is het…
Succesvolle organisaties leveren kwaliteit, werken graag efficiënt en zijn innovatief. Maar hoe zit het dan met het afval dat vrijkomt? Denk…