De gemiddelde klant bestaat niet. Ze zijn er in alle soorten en maten. Nieuwe, klagende, surfende, goede. Wat is de beste benadering per klantgroep? Een checklist.
Free publicity is een dankbare vorm van promotie voor uw bedrijf. Om dat voor elkaar te krijgen heeft u een professioneel persbericht nodig. Hoe u dat zelf maakt, staat in deze checklist.
Een ondernemingsplan maken is meer dan een verzameling gegevens. Naast alle feitelijke informatie geeft het ook een goed beeld van jou als ondernemer en van jouw product of dienst. In het boek Succesvol Starten lees je alles over het maken van een persoonlijk en sterk plan. 
Als je als ondernemer producten levert aan klanten, dan is het handig om alles rond de (ver)koop en levering vast te leggen in je algemene voorwaarden. Download ons voorbeeld, gecheckt door juridische adviseurs. LET OP: het betreft de levering aan consumenten.
Wanneer de temperaturen oplopen, wil je het liefst luchtig gekleed gaan. Maar in een korte broek op een zakelijke bespreking verschijnen, is niet aan te raden. Jeroen de Wal, storemanager van Suitable Den Haag, geeft tips zodat je als man deze zomer modieus en representatief voor de dag kunt komen.
Een opdracht kan vallen of staan met een goede offerte. Weet je niet waar je moet beginnen of wil je zeker weten dat je niets bent vergeten? Gebruik dan ons gratis voorbeeld.
Iedereen die goederen of diensten levert, heeft algemene voorwaarden nodig. Maar wanneer zijn 'de kleine lettertjes' geldig en waar moeten ze gedeponeerd worden? In deze checklist staan de belangrijkste feiten.
Marketing
Met deze basisovereenkomst, eenvoudig aan te passen aan jouw eigen situatie, kunnen jij en de vereniging die je sponsort alle afspraken vastleggen. Handig als je van plan bent om voor het nieuwe sportseizoen je favoriete sportvereniging te steunen.
De Code Cultuursponsoring biedt u een redelijke overeenkomst waarin de rechten en plichten van beide partijen worden vermeld.
Kleinere ondernemers zijn veel beter in staat snel in te spelen op de wensen van klanten dan grotere bedrijven. Maak daar uw kracht van. Perfectioneer uw serviceverlening met deze checklist.
Een splinternieuw product of een kersverse dienst in de markt zetten is de ambitie van vrijwel iedere ondernemer. Deze checklist biedt de helpende hand bij nieuwe marktintroducties.
Elke ondernemer maakt gebruik van verschillende soorten zakelijke teksten. Voor onder meer advertenties, brieven en folders. In deze checklist staat waar u per medium rekening mee kunt houden om uw boodschap professioneel op te stellen.
Getoond 1 tot 12 van 46. Er zijn meerdere pagina's.
Met cijfers onderbouwde beslissingen nemen, ervoor zorgen dat u niks vergeet in de dagelijkse hectiek en zelf professionele documenten maken, zoals verkoopbrieven en offertes, maken. Alles wat u daarvoor nodig heeft, vindt u hier.
1
0

De Zaak website maakt gebruik van cookies.

We zijn verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

/disclaimer
Meer informatie
Ja, ik geef toestemming